d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Stamkroeg
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:43pm
Post hier al je (on)zinnige verhalen aka the spam hideout ^^

Morgen weer lekker naar school heart2.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:44pm
Lekker naar school? hoor ik dat goed??
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:45pm
Dat hoorde je goed.. Ik hou van school als ik niet op school zit dan ben ik op d2jsp om de tijd te doden totdat ik weer naar school kan!
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:46pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:45)
Dat hoorde je goed.. Ik hou van school als ik niet op school zit dan ben ik op d2jsp om de tijd te doden totdat ik weer naar school kan!



ik ben toch liever bij mijn vriendin dan op school tongue.gif of ken je dat woord niet ''vriendin''?
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:47pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 09:46pm)
ik ben toch liever bij mijn vriendin dan op school tongue.gif of ken je dat woord niet ''vriendin''?


Nope.. Ik ken wel het woord vrienden maar ik weet nog steeds niet waar ik die kan kopen..
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:49pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:47)
Nope.. Ik ken wel het woord vrienden maar ik weet nog steeds niet waar ik die kan kopen..


kan je ook niet kopen alleen zoeken

zoek maar op google

en typ in:

vrienden zoeken

biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:50pm
soms gaat AfterShock vreemd..
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:51pm
zijn hier trouwens PUA's op dit forum ohmy.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 3 Mar 2008, 22:50)
soms gaat AfterShock vreemd..


ik wist dat er iets niet klopte!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:52pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:51)
zijn hier trouwens PUA's op dit forum ohmy.gif


pardon??
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll