☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hoeveel Randoms Zijn Der Tegenwoordig In De > Nederlandse Channel
Closed
New Topic
New Poll
Views: 135
Replies: 7
Track Topic
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#1
Mar 3 2008 03:43pm
Nou kom maar hoeveel?
volgens mij echt te veel.
AfterShock
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#2
Mar 3 2008 03:44pm
Enigste random in de channels ben jij -.-
Laatste keer toen ik keek.. waren er alleen maar van die itemshops spammers -.-
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#3
Mar 3 2008 03:45pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:44)
Enigste random in de channels ben jij -.-
Laatste keer toen ik keek.. waren er alleen maar van die itemshops spammers -.-
vouch!
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#4
Mar 3 2008 03:45pm
Quote (AfterShock @ Mon, Mar 3 2008, 09:44pm)
Enigste random in de channels ben jij -.-
Laatste keer toen ik keek.. waren er alleen maar van die itemshops spammers -.-
Ben ik , iedereen mag mij daar niet
omdat ik nogal een racistische mening heb.
AfterShock
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#5
Mar 3 2008 03:46pm
Quote (Snielsje @ Mon, Mar 3 2008, 09:45pm)
Ben ik , iedereen mag mij daar niet
omdat ik nogal een racistische mening heb.
Hou die mening dan voor je :x
En hier morgen we jou ook niet dus GTFO
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#6
Mar 3 2008 03:47pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:46)
Hou die mening dan voor je :x
En hier morgen we jou ook niet dus GTFO
Dat wou ik ook net zeggen
C: omiddelijk op rotten!
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#7
Mar 3 2008 04:51pm
Quote (Zened @ Mon, 3 Mar 2008, 23:47)
Dat wou ik ook net zeggen
C: omiddelijk op rotten!
Kort maar krachitg snielsje maar je wordt beetje in je eigen topic weggepest
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#8
Mar 4 2008 12:29am
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:46)
Hou die mening dan voor je :x
En hier morgen we jou ook niet dus GTFO
erhm k heb niels hier liever dan jij dus wat als jij nu eens oprot? kthxbai
Go Back To
Nederlands
Topic List
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact