d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoeveel Randoms Zijn Der Tegenwoordig In De > Nederlandse Channel
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 3 2008 03:43pm
Nou kom maar hoeveel?

volgens mij echt te veel.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:44pm
Enigste random in de channels ben jij -.-

Laatste keer toen ik keek.. waren er alleen maar van die itemshops spammers -.-
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:45pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:44)
Enigste random in de channels ben jij -.-

Laatste keer toen ik keek.. waren er alleen maar van die itemshops spammers -.-


vouch!
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 3 2008 03:45pm
Quote (AfterShock @ Mon, Mar 3 2008, 09:44pm)
Enigste random in de channels ben jij -.-

Laatste keer toen ik keek.. waren er alleen maar van die itemshops spammers -.-


Ben ik , iedereen mag mij daar niet
omdat ik nogal een racistische mening heb.

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:46pm
Quote (Snielsje @ Mon, Mar 3 2008, 09:45pm)
Ben ik , iedereen mag mij daar niet
omdat ik nogal een racistische mening heb.


Hou die mening dan voor je :x

En hier morgen we jou ook niet dus GTFO
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:47pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:46)
Hou die mening dan voor je :x

En hier morgen we jou ook niet dus GTFO


Dat wou ik ook net zeggen tongue.gif

C: omiddelijk op rotten!
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 3 2008 04:51pm
Quote (Zened @ Mon, 3 Mar 2008, 23:47)
Dat wou ik ook net zeggen tongue.gif

C: omiddelijk op rotten!


Kort maar krachitg snielsje maar je wordt beetje in je eigen topic weggepest sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 4 2008 12:29am
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:46)
Hou die mening dan voor je :x

En hier morgen we jou ook niet dus GTFO


erhm k heb niels hier liever dan jij dus wat als jij nu eens oprot? kthxbai
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll