d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Betrapt Betrapt Betrapt!!!!11 11 !! 10 > Iemand Op Station Breda Prate Over D2jsp
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 3 2008 10:29am
juist ja, vandaag rond half 4 op het station hoorde ik 2 mensen met elkaar praten. eerst hoorde ik forumgold dus ik ging wat beter luisteren en toen gingen ze praten over traden van een Spirit shield voor een bepaalde hoeveelheid forum gold. eerst 15 maar toen maar 10fg omdat het een slechte was en die andere gast wilde een armor verkopen voor forumgold..

vond het tog wel best gay dat je daar in je sociale tijd gewoon over praat.
oja en eduard heeft nu 2 meisjes waardoor hij ontmaagd kan worden
de ene is wel iets makkelijker te krijgen maar ze is dan ook iets meer sletje. de ander is wel moelilijker maar ze is ietsje minder knap. (enige verschil is meschien kleinere tieten though)
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 10:32am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Mar 3 2008, 04:29pm)
juist ja, vandaag rond half 4 op het station hoorde ik 2 mensen met elkaar praten. eerst hoorde ik forumgold dus ik ging wat beter luisteren en toen gingen ze praten over traden van een Spirit shield voor een bepaalde hoeveelheid forum gold. eerst 15 maar toen maar 10fg omdat het een slechte was en die andere gast wilde een armor verkopen voor forumgold..

vond het tog wel best gay dat je daar in je sociale tijd gewoon over praat.
oja en eduard heeft nu 2 meisjes waardoor hij ontmaagd kan worden
de ene is wel iets makkelijker te krijgen maar ze is dan ook iets meer sletje. de ander is wel moelilijker maar ze is ietsje minder knap. (enige verschil is meschien kleinere tieten though)


Jij bent nog erger dan Gehawk
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 3 2008 10:32am
dat is gewoon lame... IRL praten over JSP en forum gold smile.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 10:44am
Wat ik onwijs lame vond tijdje terug..

Ik zat op de trein te wachten in de ochtend. 2 ventjes van 14 ofzo zitten te praten. Hebben ze het over computers. Op zich niks mis mee maar ze gingen praten over upgraden oid. Die ene tegen die ander: Ja dit geheugen blabla. de nerd betweter: Ja maarje zegt het verkeerd ik kan niet weten welk geheugen je nodig hebt want er zijn verschillende blablabla.. en zo ging het maar door.. echt fucking irritant
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 3 2008 10:47am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 3 Mar 2008, 17:29)
juist ja, vandaag rond half 4 op het station hoorde ik 2 mensen met elkaar praten. eerst hoorde ik forumgold dus ik ging wat beter luisteren en toen gingen ze praten over traden van een Spirit shield voor een bepaalde hoeveelheid forum gold. eerst 15 maar toen maar 10fg omdat het een slechte was en die andere gast wilde een armor verkopen voor forumgold..

vond het tog wel best gay dat je daar in je sociale tijd gewoon over praat.
oja en eduard heeft nu 2 meisjes waardoor hij ontmaagd kan worden
de ene is wel iets makkelijker te krijgen maar ze is dan ook iets meer sletje. de ander is wel moelilijker maar ze is ietsje minder knap. (enige verschil is meschien kleinere tieten though)


^^^^^^^^^^

half 4..

kans bestaat dat je mij daar ook tege t lijf loopt

pauper met zwarte jas, grijze sjaal, leren handschoene en n grote bek ^^
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 3 2008 10:57am
Wie bepaald waar je wel en niet over 'mag' praten?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 3 2008 11:01am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 3 Mar 2008, 17:29)
juist ja, vandaag rond half 4 op het station hoorde ik 2 mensen met elkaar praten. eerst hoorde ik forumgold dus ik ging wat beter luisteren en toen gingen ze praten over traden van een Spirit shield voor een bepaalde hoeveelheid forum gold. eerst 15 maar toen maar 10fg omdat het een slechte was en die andere gast wilde een armor verkopen voor forumgold..

vond het tog wel best gay dat je daar in je sociale tijd gewoon over praat.
oja en eduard heeft nu 2 meisjes waardoor hij ontmaagd kan worden
de ene is wel iets makkelijker te krijgen maar ze is dan ook iets meer sletje. de ander is wel moelilijker maar ze is ietsje minder knap. (enige verschil is meschien kleinere tieten though)


breda cs? dan ehb ik zn een vermoeden wie het zijn xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 3 2008 11:14am
Hoorde laatst zo'n nerd praten; "Ja, ik wil zo graag ontmaagd worden, ik post er veel over op fora" enz enz.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 3 2008 11:16am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 3 2008, 05:14pm)
Hoorde laatst zo'n nerd praten; "Ja, ik wil zo graag ontmaagd worden, ik post er veel over op fora" enz enz.


AH JIJ PIK NIET ONDER DE GORDEL MAN\ en ik praat er niet over irl.

Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 3 2008, 05:01pm)
breda cs? dan ehb ik zn een vermoeden wie het zijn xD


vertel. volgende keer dat ik ze er weer over zie praten spreek ik ze aan.

en is al te downloaden voor pc.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 3 2008 11:17am
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 3 2008 11:23am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 3 Mar 2008, 19:16)
vertel. volgende keer dat ik ze er weer over zie praten spreek ik ze aan.

en http://www.2404.org/wall_images/assassinscreed.jpg


ik kom daar ook zowat iedere dag;p
maar vandaag niet over fg gepraat
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll