Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 3 2008, 05:14pm)
Hoorde laatst zo'n nerd praten; "Ja, ik wil zo graag ontmaagd worden, ik post er veel over op fora" enz enz.
AH JIJ PIK NIET ONDER DE GORDEL MAN\ en ik praat er niet over irl.
Quote (CpTJenJen @ Mon, Mar 3 2008, 05:01pm)
breda cs? dan ehb ik zn een vermoeden wie het zijn xD
vertel. volgende keer dat ik ze er weer over zie praten spreek ik ze aan.
en

is al te downloaden voor pc.
This post was edited by Wasbeertje on Mar 3 2008 11:17am