d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Travian Spelers Gezocht > Om Op Nieuwe Server Te Starten
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,128
Joined: Nov 27 2006
Gold: 13,988.00
Mar 2 2008 09:49am
Yow !

Hatemonkey, z'n broer en ik zijn al een tijdje actief geweest op server 5 in onze Ally : Monkeys of Doom

een nieuw spel is net gestart op server 2 en deze keer zijn we er van het begin bij.

Als je zin hebt om mee te spelen in onze Ally (moet nog gemaakt worden - detail wink.gif ) laat dan hier iets weten

Als je nog geen account hebt - wacht daar dan nog even mee, Hatemonkey zal je dan een invitation of een persoonlijke referentie link sturen voor een extra bonus wink.gif


game : www.travian.nl

hatemonkey : http://forums.d2jsp.org/user.php?i=324931
Member
Posts: 28,450
Joined: Apr 2 2007
Gold: 678.00
Mar 2 2008 02:52pm
http://www.travian.nl/?uc=nl2_9013

deze is de link, iedereen die met ons de ally M.O.D. groot wilt maken kan bij deze dus bij Travian komen.
stuur je coördinaten dan ook even door, dan kan ik je toevoegen wink.gif
Member
Posts: 28,450
Joined: Apr 2 2007
Gold: 678.00
Mar 3 2008 02:29am
bumperdebump

we liggen in het NoordOosten voor wie wil joinen smile.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 3 2008 03:05am
Is dit een webbased game of wat?
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 3 2008 03:37am
hbe wel is gespeeld maar hat toen nie egt zin in om spel te snappen XD
Member
Posts: 28,450
Joined: Apr 2 2007
Gold: 678.00
Mar 3 2008 04:21am
Quote (Malakas @ Mon, 3 Mar 2008, 10:05)
Is dit een webbased game of wat?


jep volledig webbased. je moet niets downloaden of wat dan ook.
je moet je wel registreren met een bestaand emailadres icon_pointr.gif om je account te kunnen activeren...

Quote (c0me @ Mon, 3 Mar 2008, 10:37)
hbe wel is gespeeld maar hat toen nie egt zin in om spel te snappen XD


moeilijk is het anders niet.
mooi nederlands leren typen anders wel blijkbaar tongue.gif

Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 3 2008 04:26am
zo lang jij het kan lezen zal mij het een worst wezen
Member
Posts: 28,450
Joined: Apr 2 2007
Gold: 678.00
Mar 3 2008 04:29am
Quote (c0me @ Mon, 3 Mar 2008, 11:26)
zo lang jij het kan lezen zal mij het een worst wezen


ja maar dan ga je voorbij aan mijn ongelooflijke intelligentie en mijn fantastische vermogen om codes te ontcijferen.
en trouwens, dit zinnetje heb je wel mooi neer kunnen pennen. flink zo! biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 04:30am
Quote (hATemOnkEy @ Mon, 3 Mar 2008, 11:29)
ja maar dan ga je voorbij aan mijn ongelooflijke intelligentie en mijn fantastische vermogen om codes te ontcijferen.
en trouwens, dit zinnetje heb je wel mooi neer kunnen pennen. flink zo! biggrin.gif


waarom gebruik jij wel punten maar geen hoofdletters?

als je gaat liggen zeiken over hoe iemand typed terwijl je het "GOED" kan lezen..
dan zit je hier niet goed daar wordt je "TE" populair van
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 04:31am
Quote (hATemOnkEy @ Mon, Mar 3 2008, 10:21am)
moeilijk is het anders niet.
mooi nederlands leren typen anders wel blijkbaar tongue.gif


na het lezen van deze reactie denk ik niet dat je nog veel mensen gaat vinden die met jou zouden willen spelen -.-

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll