Quote (Skulvar @ Sun, 2 Mar 2008, 12:30)
Inderdaad, jouw vragen over een kut spel als ladderslasher zijn veel interessanter als een discussie over moskeën in nederland.
Flikker toch op man.
*Zucht*
Trollen doe je maar lekker in de User Blogs. ^___^
Waarom zit iedereen te zieken hier als er een topic is wat ze niks interesseert? Post dan gewoon niet, lijkt me niet zo moeilijk toch?
--
Het doel van die 2e charm is volgens mij gewoon dat je tijdens het levelen je heal charm en je 'normale' charm kan gebruiken. Bij mij werkt het alleen niet zo goed omdat 'ie minder healed dan de damage die ik krijg... Je kunt trouwens ook gewoon 2 van die normale charms gebruiken zodat je een beetje af kunt wisselen. xD