d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Hond?
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:12pm
Heuj, ik zoek dus een nieuwe hond.
Ik heb al een cane corso, en had een tatra maar die is ongeveer een half jaartje geleden overleden. "Ze was 11 jaar oud, aardig oud voor een tatra"
Maar ik wil er weer een bij, en ik zoek een hond die een beetje sportief is. Ik neem mijn honden eigenlijks overal mee heen, en dus moet de hond dat ook kunnen.
Ik woon op 't moment met nog 7 anderen in een huis, ik blijf hier niet superlang wonen maar zal altijd wel in zulke woonsituaties wonen. "kraak"
Dus ik zoek een hond die trouw is, sportief en vriendelijk tegenover anderen.

Ik zat te denken aan een herder, maar weet 't dus nog niet echt.
Iemand goede ideeƩn? Post ook waarom je de hond die je post een goed idee vindt.

Bedankt & cheers!

This post was edited by CorvX on Feb 28 2008 01:15pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 28 2008 01:14pm
de hond van badboy mss?
of was die nie van badboy, edu!?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:14pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 28 Feb 2008, 20:14)
de hond van badboy mss?
of was die nie van badboy, edu!?


Weet niet wat voor hond hij heeft, dus dat helpt niet echt hehe.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 01:20pm
Doe badboy aan een touwtje heb je een leuke hond biggrin.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:22pm
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 20:20)
Doe badboy aan een touwtje heb je een leuke hond biggrin.gif


Sukkel.
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:27pm


Ave!

Edit: Mijn ouder hebben een voorliefde voor kleine hondjes ~_~
Ik heb liever een "hond" mijzelf.

Neem je de honden ook mee als je van hot naar her gaat? =O

This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Feb 28 2008 01:28pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:29pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Thu, 28 Feb 2008, 20:27)
http://i4.photobucket.com/albums/y120/Slicenator/kirametpootje.jpg
Ave!


Hahaha dat is toch die van jou? laugh.gif
Maja, om er ff serieus op in te gaan. Zon hond lijkt me niet echt geschikt om de hele dag mee heen en weer te lopen. "lees struikel gevaar"


Edit: Ja ik neem me honden eigenlijks overal meeheen. Niet altijd hoor, maar 80% van de tijd toch wel. Ik vindt 't zielig als me hond de hele dag thuis zit bij allemaal vreemde mensen etc. ^^

This post was edited by CorvX on Feb 28 2008 01:31pm
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:31pm
Quote (CorvX @ Thu, Feb 28 2008, 07:29pm)
Hahaha dat is toch die van jou? laugh.gif
Maja, om er ff serieus op in te gaan. Zon hond lijkt me niet echt geschikt om de hele dag mee heen en weer te lopen. "lees struikel gevaar"


Hups, in de doggybag ^^

Desnoods in de binnenzak, deden mijn ouders ook op plekken waar honden niet toegestaan waren vroeger...

Waarom wil je er nog eentje bij?

Edit: Pro van deze beestjes, ze eten niks tot weinig ^^

This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Feb 28 2008 01:32pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 01:33pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Thu, 28 Feb 2008, 20:31)
Hups, in de doggybag ^^

Desnoods in de binnenzak, deden mijn ouders ook op plekken waar honden niet toegestaan waren vroeger...

Waarom wil je er nog eentje bij?

Edit: Pro van deze beestjes, ze eten niks tot weinig ^^


Gewoon, een vriendje voor me hond die ik op 't moment al heb hehe.
En heb al jaren 2 honden, nu sinds een half jaartje maar 1 dus. Maar wil er heel graag nog 1 bij.

Ik kom trouwens wel ff online op msn, is wat makkelijker.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 28 2008 01:43pm
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll