Quote (InJullieHAAAAARDT @ Thu, 28 Feb 2008, 20:31)
Hups, in de doggybag ^^
Desnoods in de binnenzak, deden mijn ouders ook op plekken waar honden niet toegestaan waren vroeger...
Waarom wil je er nog eentje bij?
Edit: Pro van deze beestjes, ze eten niks tot weinig ^^
Gewoon, een vriendje voor me hond die ik op 't moment al heb hehe.
En heb al jaren 2 honden, nu sinds een half jaartje maar 1 dus. Maar wil er heel graag nog 1 bij.
Ik kom trouwens wel ff online op msn, is wat makkelijker.