Quote (CpTJenJen @ Thu, Feb 28 2008, 05:02pm)
als je lag hebt dan doe jij iets niet goed..
ik lag niet game dropt ....
en wat nut heeft nu een sumon char? totaal geen plezier aangezien je enkel moet revive en u sumons vallen aan in jouw plaats
echt heel leuk , terplekke stana w8ten tot je zwakke sumons de tegenstander hebben verslagen
kan je evengoed staan gapen hoe iemand anders in jouw plek kilt he