d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen > Want Als Ik Naar De Throphy Room Ga
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 02:28am
kun je gasten zien de het in duits ect hebben.

yeap

kthnx, dutch
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 27 2008 02:46am
Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen

Nee
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 02:49am
Quote (Malakas @ Wed, 27 Feb 2008, 20:46)
Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen

Nee


Hacks, en is er een programma waar ik het in duits kan krijgen ofzo?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 27 2008 02:51am
Dan moet je Diablo2 in duitsland kopen, dan krijg je de duitse versie ervan.
of je moet hem bestellen via internet van een duitse website. en NEE er bestaat geen nederlandse versie van diablo2.

This post was edited by Malakas on Feb 27 2008 02:51am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 02:56am
Quote (Malakas @ Wed, Feb 27 2008, 08:46am)
Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen

Nee


Stel ka-ka-kamervragen
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 02:59am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 20:56)
Stel ka-ka-kamervragen


?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 27 2008 03:06am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 09:56)
Stel ka-ka-kamervragen


Wat bedoel man? lol
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 03:10am
Quote (Zompy @ Wed, 27 Feb 2008, 21:06)
Wat bedoel man? lol


Snap er ook geen kloote van. lol
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 27 2008 03:12am
kamervragen is van Lange Frans en Baas B of zoiets die wannabe rappers...
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 03:12am
Quote (Malakas @ Wed, 27 Feb 2008, 21:12)
kamervragen is van Lange Frans en Baas B of zoiets die wannabe rappers...


hmm, lol since ik niet eens in holland woon weet ik nie eens wie dat zijn huh.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll