☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen > Want Als Ik Naar De Throphy Room Ga
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 429
Replies: 24
Track Topic
sexidutch
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold
:
568.02
#1
Feb 27 2008 02:28am
kun je gasten zien de het in duits ect hebben.
yeap
kthnx, dutch
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#2
Feb 27 2008 02:46am
Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen
Nee
sexidutch
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold
:
568.02
#3
Feb 27 2008 02:49am
Quote (Malakas @ Wed, 27 Feb 2008, 20:46)
Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen
Nee
Hacks, en is er een programma waar ik het in duits kan krijgen ofzo?
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#4
Feb 27 2008 02:51am
Dan moet je Diablo2 in duitsland kopen, dan krijg je de duitse versie ervan.
of je moet hem bestellen via internet van een duitse website. en NEE er bestaat geen nederlandse versie van diablo2.
This post was edited by Malakas on Feb 27 2008 02:51am
AfterShock
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#5
Feb 27 2008 02:56am
Quote (Malakas @ Wed, Feb 27 2008, 08:46am)
Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen
Nee
Stel ka-ka-kamervragen
sexidutch
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold
:
568.02
#6
Feb 27 2008 02:59am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 20:56)
Stel ka-ka-kamervragen
?
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#7
Feb 27 2008 03:06am
Quote (AfterShock @ Wed, 27 Feb 2008, 09:56)
Stel ka-ka-kamervragen
Wat bedoel man? lol
sexidutch
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold
:
568.02
#8
Feb 27 2008 03:10am
Quote (Zompy @ Wed, 27 Feb 2008, 21:06)
Wat bedoel man? lol
Snap er ook geen kloote van. lol
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#9
Feb 27 2008 03:12am
kamervragen is van Lange Frans en Baas B of zoiets die wannabe rappers...
sexidutch
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold
:
568.02
#10
Feb 27 2008 03:12am
Quote (Malakas @ Wed, 27 Feb 2008, 21:12)
kamervragen is van Lange Frans en Baas B of zoiets die wannabe rappers...
hmm, lol since ik niet eens in holland woon weet ik nie eens wie dat zijn
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact