sorry voor de engelse tittel

het verhaal over het punk'd wezen ...
zaterdagavond was ik zo fucking dronken dat ik een blackout van 2 uur had ... niet wetende wat ik juist uitgestoken had tot ik buiten stond aan het café (buitengesleurd door een paar maten).
zondag hoor ik niets, lekker uitslapen van een kater, maar voor de rest... niets gebeurd...
maandag krijg ik inneens allerlei vreemde mails... mensen die claimen dat ik hun vriendin lastig gevallen heb die zaterdag, dat ik op hun gekotst hebt etc...
zelfs een mail waarin in bedreigt word ...
ik ga eventjes wat mensen bellen, en die zitten mij vreemde verhalen over die zaterdag mee te delen, aangezien ik een blackout had geloof ik dus alles...
vandaag check ik mijn ongewenste mails nog eens... en lees ik 1 mailtje:
iemand die te dom was om dit door te sturen:
Beste,
Zoals u al dan niet weet zit ik een jeugdbeweging: De KSA.
Ook binnen onze beweging is het gebruikelijk om elkaar af en toe "een loer te draaien". En binnen onze beweging is er iemand die maar al te graag anderen voor schut zet.
Bij deze hebben we uw hulp nodig om deze persoon eens terug te pakken. Stuur gewoon een onschuldig mailtje naar "mijn emailadress"
Stuur hem gewoon een vriendelijk mailtje: over het weer, uw vakantiebestemming, de voetbaluitslagen van in 't weekend, etcetera etcetera.
MAAR: hou het alstublieft tof! stuur geen virussen of andere ongein door. De bedoeling is gewoon dat zijn mailbox geweldig volloopt. Bij deze, uw mag deze mail ook naar andere personen doorsturen, zolang ze maar een onschuldig mailtje sturen zodat deze grap niet uit de hand loopt.
Aarzel zeker niet om deze kerel een mailtje te sturen, hij zou onmiddellijk hetzelfde doen bij ieder van u!
Bij voorbaat dank,
KSA Erembodegem.
besef ik inneens: OMG I'VE BEEN PUNK'D
sorry als het te lang is om te lezen