d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Repost #2 : Sjaakje's Topic > Repost!!!!!!
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 26 2008 02:02pm
Quote (Sjaakje007 @ Tue, Feb 26 2008, 05:56pm)
Dit is mijn topic.

                                                                       
  • Het "Sjaakje's topic"
  • FAQ.
  Het "Sjaakje's topic".


FAQ:

Q: Wat is sjaakje's topic?
A: Een topic die gestart is door Sjaakje.

Q:Wat is het doel van sjaakje's topic?
A:

Q: Waarom maak je deze topic?
A: Ik zag "New Topic" staan en klikte op de button. Toen kwam ik in een scherm terecht waar ik een "Topic Title" in moest vullen. Het leek mij meer dan logisch om deze dan ook naar mezelf te vernoemen.




MEER VRAGEN EN ANTWOORDEN BEANTWOORD IK IN DEZE TOPIC.
BLIJF ON TOPIC
SPAMMERS WORDEN GE/REPORT.


Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll