Quote (�?NNI @ Tue, 26 Feb 2008, 19:02)
Leuk pianodeuntje, wat blèren over de politiek, inspelen op het wantrouwen van de massa (tegenover politiek), en inpikken op complottheorieën (want die zijn in de mode).
Frans flowt nog lekker. Die andere vind ik net het niveau van Ali B halen. Dat zegt veel.
Nja inderdaad. Deze 2 hebben trouwens wel slechtere nummers gemaakt vind ik.