d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kamervragen > Nieuwe Plaat Van Lange F & Baas B
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 26 2008 11:26am


Nieuwe plaat van Lange Frans en Baas B heet Kamervragen

Het nummer gaat eigenlijk over de regering die van alles in de doofpot stopt. Van de moord op Pim fortuin tot de Vuurwerk ramp in Enschede.
En ook vooral dat de overheid niet na het volk luisterd.

Vindt zelf wel dat dit nummer een eigen topic verdiend voor een discussie.

Luister, zie en geef je mening wink.gif

This post was edited by Shinobi-tlo on Feb 26 2008 11:29am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 26 2008 11:38am
Lange Schwanz en Praat Mee zijn kut.

Topic kan dicht.

dancinglock.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 26 2008 11:51am
Ik hou niet rap ofzo, maar ik weet wel een beetje wat ik dan wel of niet goed vind.
En dit nummer is gewoon waardeloos, ze hadden 't veel beter doen als ze wat betere teksten hadden gehad..
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 11:53am
grappig hij probeert intellectueel over te komen maar dat lukt hem niet

gelukkig komen er geen kamervragen..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 11:53am
Wat een kanker nummer.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 26 2008 11:54am
-9/10
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 11:59am
Quote (Malakas @ Tue, Feb 26 2008, 06:54pm)
-9/10


Kutgrap.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 12:00pm
kankernummer idd.
de regering luisterd btw idd niet naar het volk. atm is het alleen maar geslijm bij moslims en teamkills plegen in uruzgan.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 26 2008 12:02pm
Leuk pianodeuntje, wat blèren over de politiek, inspelen op het wantrouwen van de massa (tegenover politiek), en inpikken op complottheorieën (want die zijn in de mode).

Frans flowt nog lekker. Die andere vind ik net het niveau van Ali B halen. Dat zegt veel.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 26 2008 12:23pm
Quote (�?NNI @ Tue, 26 Feb 2008, 19:02)
Leuk pianodeuntje, wat blèren over de politiek, inspelen op het wantrouwen van de massa (tegenover politiek), en inpikken op complottheorieën (want die zijn in de mode).

Frans flowt nog lekker. Die andere vind ik net het niveau van Ali B halen. Dat zegt veel.


Nja inderdaad. Deze 2 hebben trouwens wel slechtere nummers gemaakt vind ik. ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll