MOEST IK EVEN ZEGGEN VAN AFTERSJOK
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 04:56pm)
wil je 10 fg hebben?

maak dan een topic aan in de nederlandse forum:
Titel: Hoi ik ben weer terug
en in je topic schrijf je: groetjes tsubasa
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 05:01pm)
waarom capslock dat verpest de grap!
doe een reply: sorry voor de caps.. groetjes goonzu
als je dat goed dat stuur ik je meteen de 10 fg
This post was edited by BanaanMetBolhoed on Feb 26 2008 11:06am