d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoi Ik Ben Weer Terug
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 26 2008 10:59am
GROETJES TSUBASA
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 26 2008 11:02am
sorry voor de caps groetjes goonzu
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 26 2008 11:05am
MOEST IK EVEN ZEGGEN VAN AFTERSJOK

Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 04:56pm)
wil je 10 fg hebben? tongue.gif

maak dan een topic aan in de nederlandse forum:

Titel: Hoi ik ben weer terug

en in je topic schrijf je: groetjes tsubasa


Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 05:01pm)


waarom capslock dat verpest de grap!

doe een reply: sorry voor de caps.. groetjes goonzu

als je dat goed dat stuur ik je meteen de 10 fg



This post was edited by BanaanMetBolhoed on Feb 26 2008 11:06am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 11:07am
eikel nu is het niet meer grappig
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 26 2008 11:09am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 05:07pm)
eikel nu is het niet meer grappig


juist wel
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll