d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verslavend Browser Spelletje Ontdekt
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 04:52am
www.ikariam.org

je kunt het vergelijken met travian en tribalwars maar deze heeft betere graphics + teamwork speelt hier een grotere rol

Misschien dat jullie het wat vinden.. let me know
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 24 2008 04:52am
dr is egt geen hol aan
ik raad iedereen aan, speel dit spel niet
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 05:01am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Feb 24 2008, 10:52am)
dr is egt geen hol aan
ik raad iedereen aan, speel dit spel niet


Hoelang heb je het gespeeld dan?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 24 2008 05:42am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 24 Feb 2008, 11:52)
dr is egt geen hol aan
ik raad iedereen aan, speel dit spel niet


idd crap game ik snap niet hoe je dit leuk kan vinden.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 05:46am
Quote (Zened @ Sun, Feb 24 2008, 11:42am)
idd crap game ik snap niet hoe je dit leuk kan vinden.


Meen je dit? Ik vind het verslavend lol
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 24 2008 05:53am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 12:46)
Meen je dit? Ik vind het verslavend lol


nee ik meen het niet, daarom zeg ik het..
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 06:12am
Quote (Zened @ Sun, Feb 24 2008, 11:53am)
nee ik meen het niet, daarom zeg ik het..


Owkee hoelang heb je gespeeld? Ik heb nu mijn 2e colony happy.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 24 2008 06:18am
ik heb de link nog nie eens geleze
maar t was gewoon overduidelijk
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 24 2008 06:19am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 12:01)
Hoelang heb je het gespeeld dan?


Hoelang is een Chinees.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 24 2008 06:26am
Quote (WemyNM @ Sun, Feb 24 2008, 01:19pm)
Hoelang is een Chinees.

Bedoel je Hu Lang?
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll