d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Verhaal > =d
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Feb 23 2008 03:36pm
cool.gif

Vrouw: Ik ga weg.
Man: Eindelijk, ik dacht dat je 't nooit zou zeggen.
Vrouw: Wil je me weg hebben ofzo?
Man: Nee, natuurlijk niet!
Vrouw: Houd je nog van me?
Man: Ja, absoluut!
Vrouw: Wil je me slaan?
Man: Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik dat willen?
Vrouw: Wil je me kussen?
Man: Ja!
Vrouw: Schat!

Lees van boven naar onder. uitgelachen? Lees van onder naar boven. Uitgelachen? volgend verhaaltje.

''Ik zit aan de hoek van een ronde tafel.
Ik lees een dichtgeslagen boek bij 't licht van een gedoofde kaars.
Opeens hoor ik een onhoorbaar geluid.
Ik spring op mijn horloge en kijk op mijn fiets.
Met een snelheid van 0,0 KM per uur rijd ik door een rechte bocht.
Opeens zie ik een tankende koets staan!
Ik rijd er volop tegenaan en ik breek alle vier mijn benen.
Ik ren naar het ziekenhuis.
Daar blijkt dat ik mijn linkeroorlel van mijn rechteroor heb gebroken.
Zeven dagen na mijn dood overlijd ik aan mijn verwondingen
En leefde ik nog lang
en gelukkig.''

Meer verhaaltjes heb ik niet. Groetjes van een gediplomeerde clown die gezakt is voor zijn examen. Herexamen die ik bij een belgisch pakje boter kreeg heb ik ook verprutst.
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Feb 23 2008 05:34pm
wa moe met 2de verhaaltje doen ?? of is af zo

zijn wel leuk tongue.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 23 2008 06:13pm
haha funny!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 23 2008 06:13pm
saai sorry.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 23 2008 06:28pm
Quote (org0TTn @ Sat, 23 Feb 2008, 23:36)
cool.gif

Vrouw: Ik ga weg.
Man: Eindelijk, ik dacht dat je 't nooit zou zeggen.
Vrouw: Wil je me weg hebben ofzo?
Man: Nee, natuurlijk niet!
Vrouw: Houd je nog van me?
Man: Ja, absoluut!
Vrouw: Wil je me slaan?
Man: Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik dat willen?
Vrouw: Wil je me kussen?
Man: Ja!
Vrouw: Schat!

Lees van boven naar onder. uitgelachen? Lees van onder naar boven. Uitgelachen? volgend verhaaltje.

''Ik zit aan de hoek van een ronde tafel.
Ik lees een dichtgeslagen boek bij 't licht van een gedoofde kaars.
Opeens hoor ik een onhoorbaar geluid.
Ik spring op mijn horloge en kijk op mijn fiets.
Met een snelheid van 0,0 KM per uur rijd ik door een rechte bocht.
Opeens zie ik een tankende koets staan!
Ik rijd er volop tegenaan en ik breek alle vier mijn benen.
Ik ren naar het ziekenhuis.
Daar blijkt dat ik mijn linkeroorlel van mijn rechteroor heb gebroken.
Zeven dagen na mijn dood overlijd ik aan mijn verwondingen
En leefde ik nog lang
en gelukkig.''

Meer verhaaltjes heb ik niet. Groetjes van een gediplomeerde clown die gezakt is voor zijn examen. Herexamen die ik bij een belgisch pakje boter kreeg heb ik ook verprutst.


Jij, en Deep throat, hebt mijn avond verpest.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 06:37pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 24 2008, 12:28am)
Jij, en Deep throat, hebt mijn avond verpest.


Epic Vouch

Deep Throat was echt ranzig.. behaarde turken bleh
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 23 2008 08:10pm
Quote (org0TTn @ Sat, 23 Feb 2008, 22:36)
cool.gif

Vrouw: Ik ga weg.
Man: Eindelijk, ik dacht dat je 't nooit zou zeggen.
Vrouw: Wil je me weg hebben ofzo?
Man: Nee, natuurlijk niet!
Vrouw: Houd je nog van me?
Man: Ja, absoluut!
Vrouw: Wil je me slaan?
Man: Nee, natuurlijk niet. Waarom zou ik dat willen?
Vrouw: Wil je me kussen?
Man: Ja!
Vrouw: Schat!

Lees van boven naar onder. uitgelachen? Lees van onder naar boven. Uitgelachen? volgend verhaaltje.

''Ik zit aan de hoek van een ronde tafel.
Ik lees een dichtgeslagen boek bij 't licht van een gedoofde kaars.
Opeens hoor ik een onhoorbaar geluid.
Ik spring op mijn horloge en kijk op mijn fiets.
Met een snelheid van 0,0 KM per uur rijd ik door een rechte bocht.
Opeens zie ik een tankende koets staan!
Ik rijd er volop tegenaan en ik breek alle vier mijn benen.
Ik ren naar het ziekenhuis.
Daar blijkt dat ik mijn linkeroorlel van mijn rechteroor heb gebroken.
Zeven dagen na mijn dood overlijd ik aan mijn verwondingen
En leefde ik nog lang
en gelukkig.''

Meer verhaaltjes heb ik niet. Groetjes van een gediplomeerde clown die gezakt is voor zijn examen. Herexamen die ik bij een belgisch pakje boter kreeg heb ik ook verprutst.


rofl, ik heb eens met je getrade mr who forgot the F smile.gif

dit verhaaltje slaat dan weer nergens op
vooral het linkeroorlel van je rechteroor
heb je dan een linker en een rechteroorlel op je oor?
het moet wel kloppen he
zoals die eerste paar
en bijvoorbeeld: een oorverdovende stilte
die dingen smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 24 2008 02:14am
De eerste is leuk! de tweede snap ik niet sad.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 02:53am
Quote (Zompy @ Sun, Feb 24 2008, 08:14am)
De eerste is leuk! de tweede snap ik niet sad.gif


Die valt ook niet te snappen ofc ^^
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Feb 24 2008 03:44am
Dat is nou net de grap. kijk naar de context. Hoek van ronde tafel? rijden met 0,0 KM per uur? tankende koets? rennend naar ziekenhuis met gebroken benen? De grap is dat niks mogelijk is =p

Wtf is Deep Throat? Klinkt als een pornofilm van 1950 C_C


-
Me
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll