☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Nieuw > Nieuwe Member
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 574
Replies: 32
Track Topic
Romasm
Member
Posts: 42
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
0.00
#1
Feb 23 2008 07:09am
Wou even gedag zeggen.
Speel diablo 2 al sinds 1.09 en actief op een ander forum. Nu heb ik items die ik daar niet 123 snel kan sellen voor een goede prijs. Dus probeer ik het hier maar.
Have fun
Romasm
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#2
Feb 23 2008 07:29am
Quote (Romasm @ Sat, 23 Feb 2008, 14:09)
Wou even gedag zeggen.
Speel diablo 2 al sinds 1.09 en actief op een ander forum. Nu heb ik items die ik daar niet 123 snel kan sellen voor een goede prijs. Dus probeer ik het hier maar.
Have fun
Romasm
Dan moet je in het trade-gedeelte zijn. Niet hier.
Daag.
Romasm
Member
Posts: 42
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
0.00
#3
Feb 23 2008 08:05am
Bedankt voor de tip
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#4
Feb 23 2008 06:15pm
tsubasa..
AfterShock
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#5
Feb 23 2008 06:38pm
Welkom
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#6
Feb 24 2008 02:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 24 Feb 2008, 01:15)
tsubasa..
Die is niet zo beleefd,
Welkom!
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#7
Feb 24 2008 02:25am
Quote (Zompy @ Sun, 24 Feb 2008, 09:12)
Die is niet zo beleefd,
Welkom!
hij begint zo met iedere multi..
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15152266&f=259
This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 24 2008 02:33am
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#8
Feb 24 2008 02:28am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 24 Feb 2008, 09:25)
hij begint zo met iedere multi..
ok, kijk in zn profile, hij heeft geen accses enzo.
AfterShock
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#9
Feb 24 2008 02:35am
Quote (Zompy @ Sun, Feb 24 2008, 08:28am)
ok, kijk in zn profile, hij heeft geen accses enzo.
Wie heeft geen acces?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#10
Feb 24 2008 02:39am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 09:35)
Wie heeft geen acces?
wie denk je
maar das met iedere member die net aanmeld zompy..
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact