d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Commands
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 03:23am
Welke commands zijn er?

-w voor window mode

Maar volgens mij waren er meer maar die ben ik allemaal vergeten sad.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 03:41am
Ik heb deze al "D:\Games\Diablo II\D2Loader-1.11b.exe" -w -notitle -res800

Ik zoek nog de skip to battle.net
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 23 2008 03:43am
"C:\Program Files\Diablo II\D2Loader-1.11b.exe" -w -nohide -direct -txt -skiptobnet
ik geloof dat dit alles is.. is iig alles wat ik heb

This post was edited by CpTJenJen on Feb 23 2008 03:44am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 03:44am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 09:43am)
"C:\Program Files\Diablo II\D2Loader-1.11b.exe" -w -nohide -direct -txt -skiptobnet
ik geloof dat dit alles is..


-skiptobnet is het smile.gif

Wat doet -nohide? en -direct? - en -txt?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 23 2008 03:49am
Quote (AfterShock @ Sat, 23 Feb 2008, 10:44)
-skiptobnet is het smile.gif

Wat doet -nohide? en -direct? - en -txt?


kweenie precies tongue.gif nohide is dat hij altijd op voorgrond staat dus zegmaar niet heelmaal wegklaptin taakbalk bij die andere 2 moet je Badboydegekste zijn xD die gaf ze me.. tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 03:51am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 09:49am)
kweenie precies tongue.gif nohide is dat hij altijd op voorgrond staat dus zegmaar niet heelmaal wegklaptin taakbalk bij die andere 2 moet je Badboydegekste zijn xD die gaf ze me.. tongue.gif


hmm no hide werkt bij mij niet

maar ik gebruik ook -notitle en -res800 mss heeft dat er mee te maken
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 23 2008 03:53am
Quote (AfterShock @ Sat, 23 Feb 2008, 10:51)
hmm no hide werkt bij mij niet

maar ik gebruik ook -notitle en -res800 mss heeft dat er mee te maken


denk het niet.. er kunnen wel dingen overheenkomen.. hij klapt alleen niet dicht maar dat merk je alleen als je iets op de achtergrond doet
dan blijft d2 open tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 23 2008 03:56am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 09:53am)
denk het niet.. er kunnen wel dingen overheenkomen.. hij klapt alleen niet dicht maar dat merk je alleen als je iets op de achtergrond doet
dan blijft d2 open tongue.gif


Maar als je in window mode speelt en op je bureablad klikt dan klapt die helaas wel dicht.. dit is irri als je aan het duellen ben tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 23 2008 04:01am
Quote (AfterShock @ Sat, Feb 23 2008, 10:44am)
-skiptobnet is het smile.gif

Wat doet -nohide? en -direct? - en -txt?


-nohide is dat als je per ongeluk naast het scherm klikt het niet minimized word
-direct -txt is zodat hij TMC of andere cheats kan gebruiken
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 23 2008 04:06am
Quote (Demonsangel @ Sat, 23 Feb 2008, 11:01)
-nohide is dat als je per ongeluk naast het scherm klikt het niet minimized word
-direct -txt is zodat hij TMC of andere cheats kan gebruiken


lol wist ik niet tongue.gif die moet je zekeer ook hebben voor graphics mod?

This post was edited by CpTJenJen on Feb 23 2008 04:06am
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll