Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 09:49am)
kweenie precies

nohide is dat hij altijd op voorgrond staat dus zegmaar niet heelmaal wegklaptin taakbalk bij die andere 2 moet je Badboydegekste zijn xD die gaf ze me..

hmm no hide werkt bij mij niet
maar ik gebruik ook -notitle en -res800 mss heeft dat er mee te maken