d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hey Peeps
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 22 2008 02:21pm
Ik zie ook dat er een forum voor ons hollanders is smile.gif

Lange tijd terug zat ik op deze forum om mijn bot aan de praat te krijgen (helaas nooit gelukt) maar sinds kort heb ik mijn oude diablo cd's gevonden helemaal onder het stof. En moest toen aan deze site denken. Grappig dat het nu echt groot is.. Nooit gedacht ohmy.gif


Eigenlijk kom ik een beetje reclame maken eigenlijk voor mijn topic blush.gif

Ik hoop wel dat het toegestaan is anders mijn excuses

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15454377&f=276
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Feb 22 2008 02:23pm
2003 user ohmy.gif, zeldzaaaaaaaaaaaaaaam!

vet oldschool , ik zou als ik jou was een 2008 user worden dan ben je hipper
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 02:25pm
Ik ben bang dat wat je doet niet mag (dat Zelda gebeuren), hoe leuk het ook is.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 22 2008 02:29pm
Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 08:25pm)
Ik ben bang dat wat je doet niet mag (dat Zelda gebeuren), hoe leuk het ook is.


Een andere gebruiker attendeerde mij daar ook al op. Dit spel is niet bedoeld om enige vorm van winst op te maken. Gewoon door fans voor fans smile.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 02:32pm
Quote (AfterShock @ Fri, Feb 22 2008, 10:29pm)
Een andere gebruiker attendeerde mij daar ook al op. Dit spel is niet bedoeld om enige vorm van winst op te maken. Gewoon door fans voor fans smile.gif
Hehe, de bedoelingen zijn ongetwijfeld goed, maar volgens mij is toestemming toch vereist. Althans... als je het op 'grote schaal' wil 'uitbrengen', anders, boeien ^^

Kan er naast zitten, uiteraard.

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 22 2008 02:34pm
Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 08:32pm)
Hehe, de bedoelingen zijn ongetwijfeld goed, maar volgens mij is toestemming toch vereist. Althans... als je het op 'grote schaal' wil  'uitbrengen', anders, boeien ^^

Kan er naast zitten, uiteraard.


Ik hoop van niet in ieder geval, maar er was ooit een project Chrono Trigger voor de PC maar dan in 3D. Dat moest uiteindelijk stopgezet worden sad.gif Jammer
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 02:37pm
Haha, naja, mocht je er gezeik mee krijgen dan verander je gewoon het hoofd karakter en de namen ;D

Je maakt het met dat programma waarvan het icoon een rode bal is? (ben de naam even kwijt)
Ziet er tot dusver gelikt uit.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 22 2008 02:54pm
Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 08:37pm)
Haha, naja, mocht je er gezeik mee krijgen dan verander je gewoon het hoofd karakter en de namen ;D

Je maakt het met dat programma waarvan het icoon een rode bal is? (ben de naam even kwijt)
Ziet er tot dusver gelikt uit.


Er worden veel programma's gebruikt

We hebben tot nu toe Game Maker, RPG Maker, Flash en C++ gedaan maar voor de beta gebruiken we wss Game Maker

Uiteindelijk zal het c++ worden
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 22 2008 04:04pm
Welkom terug dan maar?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 04:05pm
Quote (AfterShock @ Fri, Feb 22 2008, 10:54pm)
Er worden veel programma's gebruikt

We hebben tot nu toe Game Maker, RPG Maker, Flash en C++ gedaan maar voor de beta gebruiken we wss Game Maker

Uiteindelijk zal het c++ worden
Ah, game maker, dat was het.

Quote (Zompy @ Sat, Feb 23 2008, 12:04am)
Welkom terug dan maar?
Ik denk het niet.

This post was edited by Flatulence on Feb 22 2008 04:15pm
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll