Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 08:37pm)
Haha, naja, mocht je er gezeik mee krijgen dan verander je gewoon het hoofd karakter en de namen ;D
Je maakt het met dat programma waarvan het icoon een rode bal is? (ben de naam even kwijt)
Ziet er tot dusver gelikt uit.
Er worden veel programma's gebruikt
We hebben tot nu toe Game Maker, RPG Maker, Flash en C++ gedaan maar voor de beta gebruiken we wss Game Maker
Uiteindelijk zal het c++ worden