☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hm Wtf
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 390
Replies: 13
Track Topic
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#1
Feb 22 2008 01:05pm
ik installeer diablo
op mijn nieuwe computer met vista en ik kan hem nog niet eens opstarten
ik krijg de fout melding
dit programma heeft bekende compabiliteitproblemen
wat moet ik hier aan doen
Regards
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#2
Feb 22 2008 01:11pm
Eh.. 'run anyway'?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#3
Feb 22 2008 01:14pm
je moet ff op battle.net zoeken geloof dat daar de update staat
anders word het google je moet namelijk nog iets installeren ( liefst XP en vista eraf maja
)
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#4
Feb 22 2008 01:17pm
Ik snap niet waar iedereen die problemen vandaan haalt... ik heb al geregeld geswitched tussen xp en vista en nog nooit problemen gehad =\
PuppeTryOfThePenis
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold
:
13.00
#5
Feb 22 2008 02:21pm
je moet een nieuwe patch downloaden op de site : www.blizzard.com
de nieuwste patch.
en als die het dan niet doet geen idee.
reneisgoed1
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
340.90
#6
Feb 23 2008 07:04am
vista sux
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#7
Feb 23 2008 09:04am
Quote (reneisgoed1 @ Sat, Feb 23 2008, 01:04pm)
vista sux
het is gelukt
vista werkt wel vind ik
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#8
Feb 23 2008 09:11am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 23 Feb 2008, 16:04)
het is gelukt
vista werkt wel vind ik
erhm... vista is kut.. met xp zou je pc 20% sneller draaien
This post was edited by CpTJenJen on Feb 23 2008 09:12am
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#9
Feb 23 2008 09:15am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 03:11pm)
erhm... vista is kut.. met xp zou je pc 20% sneller draaien
hm tja dis men zusjes computer zit er zelden op
maar af en toe even^^
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#10
Feb 23 2008 01:52pm
er is een guide voor, best wel simpel, vandaag nog gevraagt in de general help
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact