d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hm Wtf
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 22 2008 01:05pm
ik installeer diablo
op mijn nieuwe computer met vista en ik kan hem nog niet eens opstarten
ik krijg de fout melding
dit programma heeft bekende compabiliteitproblemen
wat moet ik hier aan doen

Regards
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 01:11pm
Eh.. 'run anyway'?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 22 2008 01:14pm
je moet ff op battle.net zoeken geloof dat daar de update staat tongue.gif anders word het google je moet namelijk nog iets installeren ( liefst XP en vista eraf maja smile.gif )
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 01:17pm
Ik snap niet waar iedereen die problemen vandaan haalt... ik heb al geregeld geswitched tussen xp en vista en nog nooit problemen gehad =\
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Feb 22 2008 02:21pm
je moet een nieuwe patch downloaden op de site : www.blizzard.com
de nieuwste patch.

en als die het dan niet doet geen idee.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Feb 23 2008 07:04am
vista sux
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 23 2008 09:04am
Quote (reneisgoed1 @ Sat, Feb 23 2008, 01:04pm)
vista sux


het is gelukt wink.gif
vista werkt wel vind ik
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 23 2008 09:11am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 23 Feb 2008, 16:04)
het is gelukt wink.gif
vista werkt wel vind ik


erhm... vista is kut.. met xp zou je pc 20% sneller draaien wink.gif

This post was edited by CpTJenJen on Feb 23 2008 09:12am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 23 2008 09:15am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 23 2008, 03:11pm)
erhm... vista is kut.. met xp zou je pc 20% sneller draaien wink.gif


hm tja dis men zusjes computer zit er zelden op
maar af en toe even^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 23 2008 01:52pm
er is een guide voor, best wel simpel, vandaag nog gevraagt in de general help
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll