d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tering. Dutch Forum Gaat Egt Deaud > 696 Is Al Meer Als 100 Dagen Niet Online
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 22 2008 11:06am
kanker. dit doet me verdriet
evenals dat peter me blokkeert en verwijderd zonder reden.
kwam dit topic nog ff tegen
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13076405&f=259&st=0
vond em wel leuk wel kut dit. vond dutch forum altijd wel lachen :|
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 11:39am
Quote
evenals dat peter me blokkeert en verwijderd zonder reden.
Lieg niet.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 22 2008 12:20pm
Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 05:39pm)
Lieg niet.


HET WAS GODVERDOMME ZONDER REDEN1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK STUUR HEM FILMPJE VAN ZON GAST DIE WORD ZOMAAR GESLAGEN EN IK ZEG DAS WEL ZWAAR KANKERKUT VOOR DIE VENT EN DAN ZEGT HIJ IK VIND JE TRIEST EN BLOCKT WWTFFFFF??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 22 2008 12:28pm
ik heb peter nie eens op msn, dus ja
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 22 2008 12:49pm
Quote (Wasbeertje @ Fri, Feb 22 2008, 08:20pm)
HET WAS GODVERDOMME ZONDER REDEN1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK STUUR HEM FILMPJE VAN ZON GAST DIE WORD ZOMAAR GESLAGEN EN IK ZEG DAS WEL ZWAAR KANKERKUT VOOR DIE VENT EN DAN ZEGT HIJ IK VIND JE TRIEST EN BLOCKT WWTFFFFF??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Je zei met enige trots dat je het hele filmpje had afgekeken, omdat je een man was.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 22 2008 12:51pm
Jij bent degene die het molt.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 22 2008 12:52pm
Quote (Zompy @ Fri, 22 Feb 2008, 19:51)
Jij bent degene die het molt.


ga weg random
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 22 2008 12:53pm
Peter heeft mij niet geblokt op msn hehe, alleen zit ik eigenlijk nooit meer achter msn. Alleen om me mail te checken etc.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 22 2008 08:03pm
Quote (CorvX @ Fri, Feb 22 2008, 06:53pm)
Peter heeft mij niet geblokt op msn hehe, alleen zit ik eigenlijk nooit meer achter msn. Alleen om me mail te checken etc.


je moet ook gewoon een vast huis kopen met een adsl abonemen!:P

Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 06:49pm)
Je zei met enige trots dat je het hele filmpje had afgekeken, omdat je een man was.


WAT IS DAT VOOR BULLLLSHITTT"????????
ja ik zei dat om zegmaar te laten merken dat ik wel ergere shit op internet heb gezien.
@ zompy, jij bent hier pas sinds 2007 dus je mening telt zowieso niet.

edit/

waarom neemt iedereen mij op internet zo moederneukend serieus.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 22 2008 08:03pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 23 2008 02:04am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 22 Feb 2008, 19:52)
ga weg random


Lol, gaan we nu al elkaar aanvallen? sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll