Quote (CorvX @ Fri, Feb 22 2008, 06:53pm)
Peter heeft mij niet geblokt op msn hehe, alleen zit ik eigenlijk nooit meer achter msn. Alleen om me mail te checken etc.
je moet ook gewoon een vast huis kopen met een adsl abonemen!:P
Quote (Flatulence @ Fri, Feb 22 2008, 06:49pm)
Je zei met enige trots dat je het hele filmpje had afgekeken, omdat je een man was.
WAT IS DAT VOOR BULLLLSHITTT"????????
ja ik zei dat om zegmaar te laten merken dat ik wel ergere shit op internet heb gezien.
@ zompy, jij bent hier pas sinds 2007 dus je mening telt zowieso niet.
edit/
waarom neemt iedereen mij op internet zo moederneukend serieus.
This post was edited by Wasbeertje on Feb 22 2008 08:03pm