Quote (colorblind @ Fri, Feb 22 2008, 11:15am)
CorvX, ik heb hetzelfde probleem gehad.
Ik heb een redelijk nieuwe PC, met nieuwe videokaart etc. Het punt is. Diablo2 draait gewoon niet lekker in 3d. Bij mij duurde het super lang tot het spel ook daadwerkelijk opgestart was.
Je moet dus gewoon 2d spelen. Het ziet er inderdaad niet uit, maar het spel gaat ook al wat jaartjes mee. Je kan dit oplossen door windowed te spelen. Je hebt dan een kleiner schermpje, maar je ogen doen wel minder pijn.
Windowed spelen doe je door:
1. rechtermuisknop + eigenschappen op D2lod Icoontje (bureaublad)
2. achter het doel adres, bijvoorbeeld "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe". typ je SPATIE -w.
dus: "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe" -w
Ow, ik had dat ook, maar ik speel nu 2d windowed.
Boeit me vrij weinig, scheelt niet zo heel veel vind ik.