d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zou Je Met Het Forumgold Doen
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 21 2008 01:24pm
Stel je hacked een d2jsp member met 10k+ forumgold

Wat zou je er van kopen?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 21 2008 01:25pm
van die dingen in de donor forums, er zijn daar gekken die verkopen home cinema sets enz voor wat fg.
en anders gewoon beetje nutteloze dingen, orbs, guild, friend slots en onzin als dat..
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 21 2008 01:31pm
Quote (Tsubasa @ Thu, Feb 21 2008, 08:24pm)
Stel je hacked een d2jsp member met 10k+ forumgold

Wat zou je er van kopen?


Donor forum dingen, natuurlijk moet je dan eerst nog acces krijgen ofc.
Een guild mss en waarschijnlijk nog wat uitdelen aan vrienden ofzo.
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 21 2008 01:59pm
Quote (Tsubasa @ Thu, Feb 21 2008, 07:24pm)
Stel je hacked een d2jsp member met 10k+ forumgold

Wat zou je er van kopen?


dan hoor je hier niet thuis dit is weer eens zo een zinlose tread lmao sommigen leren het nooit smile.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 21 2008 01:59pm
Quote (Tsubasa @ Thu, Feb 21 2008, 07:24pm)
Stel je hacked een d2jsp member met 10k+ forumgold

Wat zou je er van kopen?


mwa
denk dat ik gewoon aan diablo zal uitgeven en tegen de tijd dat iks top
donor acces proberen te krijgen en danw at kopen daar
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 21 2008 02:36pm
Een e-pen0r vergroting.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 21 2008 02:44pm
ik steel van de armen en geef aan de rijke
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 21 2008 03:03pm
dingen kopen voor diablo en een guild, sig/ava, orb, doneren aan anderen!

This post was edited by Zened on Feb 21 2008 03:04pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 21 2008 03:37pm
meneige van kant maken omdat ik eigenlijk zo zielig was om pixels van iemand te stelen
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 21 2008 03:41pm
Een iPod!
Overigens zul je geen DF access krijgen als je zomaar van iemand 10 000 fg hebt gekregen, dus die plannen gaan niet door.
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll