d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Uploadsite Voor Bestanden
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 21 2008 12:03pm
Een maat van mij is bezig met een 2d Diablo spel te maken hij heeft al een beta versie maar hij zoekt een goede plek om die te uploaden?

Ik dacht aan rapidshare.. hebben jullie suggesties?
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Feb 21 2008 12:14pm
Quote (Tsubasa @ Thu, 21 Feb 2008, 20:03)
Een maat van mij is bezig met een 2d Diablo spel te maken hij heeft al een beta versie maar hij zoekt een goede plek om die te uploaden?

Ik dacht aan rapidshare.. hebben jullie suggesties?


Rapidshare, megaupload...
Wat doet het er toe waar het geupload word?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 21 2008 12:44pm
Quote (Tsubasa @ Thu, 21 Feb 2008, 19:03)
Een maat van mij is bezig met een 2d Diablo spel te maken hij heeft al een beta versie maar hij zoekt een goede plek om die te uploaden?

Ik dacht aan rapidshare.. hebben jullie suggesties?


een goei emaat van jouw had ook een keylogger

ja....
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll