d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vinden Jullie Hiervan?
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:26pm
Een gast bij mij op school waar ik soms mee game heeft een keylogger gekocht voor 40 euro en daarmee keylogged hij allemaal mensen in het spel wat hem op dat moment interesseerd. Keylogger is 100% undetectable en is best 'rijk' in verschillende spellen

Wat vinden jullie van deze mensen? Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. ene kant grappig andere kant best sneu
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 03:27pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:26)
Een gast bij mij op school waar ik soms mee game heeft een keylogger gekocht voor 40 euro en daarmee keylogged hij allemaal mensen in het spel wat hem op dat moment interesseerd. Keylogger is 100% undetectable en is best 'rijk' in verschillende spellen

Wat vinden jullie van deze mensen? Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. ene kant grappig andere kant best sneu


als ik het doe.. nja hendig tongue.gif als ik het krijg dan zou ik m het liefst doodslaan
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:28pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 09:27pm)
als ik het doe.. nja hendig tongue.gif als ik het krijg dan zou ik m het liefst doodslaan


zo denk ik er ook over tongue.gif

best wel hypocriet van mijzelf
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 18 2008 03:31pm
Quote (Tsubasa @ Mon, Feb 18 2008, 10:26pm)
Een gast bij mij op school waar ik soms mee game heeft een keylogger gekocht voor 40 euro en daarmee keylogged hij allemaal mensen in het spel wat hem op dat moment interesseerd. Keylogger is 100% undetectable en is best 'rijk' in verschillende spellen

Wat vinden jullie van deze mensen? Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. ene kant grappig andere kant best sneu


Best zielig wat die kerel doet voor een spelletje..., vrij laf ook imo.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Feb 18 2008 03:35pm
Is inderdaad zielig. Een echte loser, als iemand zo'n dingen doet zegt dat al genoeg over de persoon in kwestie.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:43pm
Quote (Sefran @ Mon, Feb 18 2008, 09:35pm)
Is inderdaad zielig. Een echte loser, als iemand zo'n dingen doet zegt dat al genoeg over de persoon in kwestie.


Denk je er nog steeds zo over als ik zeg dat die keylogger ook op d2jsp werkt? tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 03:44pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:43)
Denk je er nog steeds zo over als ik zeg dat die keylogger ook op d2jsp werkt? tongue.gif


ja dat doet ie.. aleen ze pakken je toch wel op jsp..

This post was edited by CpTJenJen on Feb 18 2008 03:44pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:44pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 09:44pm)
ja dat doet ie..


okie
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 18 2008 03:48pm
Tja, ik vind het triester als je 6 multi's aanmaakt op jsp.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:49pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Feb 18 2008, 09:48pm)
Tja, ik vind het triester als je 6 multi's aanmaakt op jsp.


*Voelt zich niet aangesproken* (heb er meer)
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll