d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Doe Een $5 Dollar Donatie Aan Diegene Die..
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:18pm
weet waar ik deze schoenen kan bestellen

http://img301.imageshack.us/img301/7753/replayrs5.jpg

de bruine of blauwe

als het een nederlandse winkel is doe ik een 10$ donatie ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 03:33pm
http://www.emmenmode.nl/index.php?manufacturers_id=84 kijk maar of je er iets mee kan..
Member
Posts: 30
Joined: May 22 2007
Gold: 0.79
Feb 18 2008 03:34pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 18 Feb 2008, 22:33)


Zat ik ook al op, maar die hebbe die twee niet heur
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:41pm
Thanks iig

Ik ben echt verliefd op die schoenen

wie o wie post de beslissende link? biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 03:41pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:41)
Thanks iig

Ik ben echt verliefd op die schoenen

wie o wie post de beslissende link? biggrin.gif


ik vind m wel xD

http://www.omoda.nl/shop/productoverzicht/herenschoenen/alle_soorten/repl/replay-schoenen.htm zitten ze hier tussen?

This post was edited by CpTJenJen on Feb 18 2008 03:44pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:42pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 09:41pm)
ik vind m wel xD


Ik hoop het.. misschien is het een ouder model?

Member
Posts: 30
Joined: May 22 2007
Gold: 0.79
Feb 18 2008 03:46pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 18 Feb 2008, 22:41)


Nee patatkraam,
En voordat je een link post check ff of die schoenen er zijn, en vraag op msn of ik die link ook al heb gehad, xD ken helpen
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 03:48pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 09:41pm)


Nee die zijn het ook niet sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 04:02pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:48)
Nee die zijn het ook niet sad.gif


godverdomme, ik geef het op tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 18 2008 04:31pm
kheb dat hetzelfde met men ouwe jaguar schoenen maar dat merk maakt geen schoenen meer sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll