☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ik Doe Een $5 Dollar Donatie Aan Diegene Die..
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 582
Replies: 22
Track Topic
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#1
Feb 18 2008 03:18pm
weet waar ik deze schoenen kan bestellen
http://img301.imageshack.us/img301/7753/replayrs5.jpg
de bruine of blauwe
als het een nederlandse winkel is doe ik een 10$ donatie ^^
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#2
Feb 18 2008 03:33pm
http://www.emmenmode.nl/index.php?manufacturers_id=84
kijk maar of je er iets mee kan..
mikenuun
Member
Posts: 30
Joined: May 22 2007
Gold
:
0.79
#3
Feb 18 2008 03:34pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 18 Feb 2008, 22:33)
http://www.emmenmode.nl/index.php?manufacturers_id=84
kijk maar of je er iets mee kan..
Zat ik ook al op, maar die hebbe die twee niet heur
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#4
Feb 18 2008 03:41pm
Thanks iig
Ik ben echt verliefd op die schoenen
wie o wie post de beslissende link?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#5
Feb 18 2008 03:41pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:41)
Thanks iig
Ik ben echt verliefd op die schoenen
wie o wie post de beslissende link?
ik vind m wel xD
http://www.omoda.nl/shop/productoverzicht/herenschoenen/alle_soorten/repl/replay-schoenen.htm
zitten ze hier tussen?
This post was edited by CpTJenJen on Feb 18 2008 03:44pm
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#6
Feb 18 2008 03:42pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 09:41pm)
ik vind m wel xD
Ik hoop het.. misschien is het een ouder model?
mikenuun
Member
Posts: 30
Joined: May 22 2007
Gold
:
0.79
#7
Feb 18 2008 03:46pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 18 Feb 2008, 22:41)
ik vind m wel xD
http://www.omoda.nl/shop/productoverzicht/herenschoenen/alle_soorten/repl/replay-schoenen.htm
zitten ze hier tussen?
Nee patatkraam,
En voordat je een link post check ff of die schoenen er zijn, en vraag op msn of ik die link ook al heb gehad, xD ken helpen
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#8
Feb 18 2008 03:48pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 09:41pm)
ik vind m wel xD
http://www.omoda.nl/shop/productoverzicht/herenschoenen/alle_soorten/repl/replay-schoenen.htm
zitten ze hier tussen?
Nee die zijn het ook niet
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#9
Feb 18 2008 04:02pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 22:48)
Nee die zijn het ook niet
godverdomme, ik geef het op
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#10
Feb 18 2008 04:31pm
kheb dat hetzelfde met men ouwe jaguar schoenen maar dat merk maakt geen schoenen meer
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact