d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Monstergame
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 16 2008 02:26pm
Heb eindelijk nieuwe graka en moet zeggen Mythos is echt gruwelijk biggrin.gif

En nee ik heb geen invites
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 16 2008 02:58pm
Ah, zit je pas net in de beta?
Zo ja, dan speel je waarschijnlijk normal, en raad ik je aan zo snel mogelijk over te stappen op elite, is echt veel leuker! smile.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 16 2008 03:16pm
heb net elite gedaan is iets moeilijker maar ik ben ff alles aan het uitproberen tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 16 2008 03:34pm
Quote (Tsubasa @ Sat, Feb 16 2008, 10:16pm)
heb net elite gedaan is iets moeilijker maar ik ben ff alles aan het uitproberen tongue.gif

Hoe heet je elite char, dan kom ik wel even langs met m'n gadgeteer, lang niet meer op mythos geweest. ^^
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 16 2008 04:58pm
ik speel geen elite meer mij te moeilijk

heb een lvl 5 caster pyromancer

Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 16 2008 06:25pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 16 2008 07:09pm
Quote (Tsubasa @ Sat, Feb 16 2008, 11:58pm)
ik speel geen elite meer mij te moeilijk

heb een lvl 5 caster pyromancer


Heb ook nog 1 pyro geloof ik op normal, maar da's saai. tongue.gif
Mja, hoe heet je char dan?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 17 2008 04:22am
Stofzuiger lvl 5 Gunner op normal alle andere chars zijn al gedelete
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll