d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Gaat Er Winnen In Amerika? > Politiek
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 04:15pm
wie denken jullie dat er gaat winnen
het is zowiezo al mooi dat het of een Neger wordt of een vrouw



Groeten
Stefan
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 14 2008 04:20pm
Quote (stefan_FFH @ Thu, 14 Feb 2008, 23:15)
wie denken jullie dat er gaat winnen
het is zowiezo al mooi dat het of een Neger wordt of een vrouw



Groeten
Stefan


ik heb het niet gevolgt maar het word sensatie dat weet ik wel

als ik moest kiezen
i would say the black dude tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Feb 14 2008 04:20pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 14 2008 04:21pm
Quote (stefan_FFH @ Thu, 14 Feb 2008, 23:15)
wie denken jullie dat er gaat winnen
het is zowiezo al mooi dat het of een Neger wordt of een vrouw



Groeten
Stefan


Je vergeet de republikeinen. John McCain en heeel eventueel nog Huckabee. Ik heb nog niet echt een mening gevormd over Obama en Clinton, maar ik heb vrij weinig met beiden.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 04:22pm
Quote (mUMmY- @ Thu, Feb 14 2008, 10:21pm)
Je vergeet de republikeinen. John McCain en heeel eventueel nog Huckabee. Ik heb nog niet echt een mening gevormd over Obama en Clinton, maar ik heb vrij weinig met beiden.


heb het eigenlijk alleen even wie er voor de democraten gaat winnen

ik denk toch dat de democraten straks van de republikeinen gaat winnen
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 14 2008 04:23pm
Quote (stefan_FFH @ Thu, 14 Feb 2008, 23:22)
heb het eigenlijk alleen even wie er voor de democraten gaat winnen

ik denk toch dat de democraten straks van de republikeinen gaat winnen


Ooh oke. Nou, ik vraag het me af. Ik vind die McCain een stuk meer overtuigingskracht hebben dan Clinton en Obama. We zullen zien!
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 14 2008 04:36pm
Obama Barrack Natuurlijk !!!!

Alleen ik denk als hij wint dat hij binnen 3weken dood is.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 14 2008 04:51pm
waar is optie 3?

- het interesseert met geen fuck, omdat ik doodgegooid wordt met info die niets toevoegt aan het geheel
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 14 2008 05:02pm
Die verkiezingscampagnes in de VS zijn één grote show. Heeft eigenlijk nog weinig met politiek te maken. Populisme alom.

Ik volg het eigenlijk te weinig om er een mening over te kunnen vormen, maar afgaande op indrukken zou ik voor Obama kiezen. Heeft ook wel te maken met 't feit dat Clinton begon te janken voor de camera's (om stemmen te winnen). Dan heb je voor mij sowieso al afgedaan. Anderzijds was Obama vroeger 'n alcoholist, dat schept bij mij toch ook niet echt vertrouwen. Ach, ja. Sowieso liever een democraat.

Wie is trouwens die republikein die de evolutieleer wil schrappen uit 't leerplan en het scheppingsverhaal terug wil laten onderwijzen?
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 14 2008 05:27pm
Interview met John McCain.

Antwoord van hem wordt hier: ( http://nl.youtube.com/watch?v=Tu-tg1kQ8dk ) vergeleken met een Miss Teen South Carolina (die enorme onzin uitkraamde)

Té veel gelijkenissen...
Net als Bush kan hij zichzelf vaak niet echt geweldig uitdrukken^^
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 11:57pm
Quote (??NNI @ Thu, Feb 14 2008, 11:02pm)
Die verkiezingscampagnes in de VS zijn één grote show. Heeft eigenlijk nog weinig met politiek te maken. Populisme alom.

Ik volg het eigenlijk te weinig om er een mening over te kunnen vormen, maar afgaande op indrukken zou ik voor Obama kiezen. Heeft ook wel te maken met 't feit dat Clinton begon te janken voor de camera's (om stemmen te winnen). Dan heb je voor mij sowieso al afgedaan. Anderzijds was Obama vroeger 'n alcoholist, dat schept bij mij toch ook niet echt vertrouwen. Ach, ja. Sowieso liever een democraat.

Wie is trouwens die republikein die de evolutieleer wil schrappen uit 't leerplan en het scheppingsverhaal terug wil laten onderwijzen?


ja Amerikaanse verkiezingen kosten miljoenen
er zijn ook hele hillary teams en obama
die langs de deuren gaan en een praatje met je maken en call centers etc
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll