Quote (??NNI @ Thu, Feb 14 2008, 11:02pm)
Die verkiezingscampagnes in de VS zijn één grote show. Heeft eigenlijk nog weinig met politiek te maken. Populisme alom.
Ik volg het eigenlijk te weinig om er een mening over te kunnen vormen, maar afgaande op indrukken zou ik voor Obama kiezen. Heeft ook wel te maken met 't feit dat Clinton begon te janken voor de camera's (om stemmen te winnen). Dan heb je voor mij sowieso al afgedaan. Anderzijds was Obama vroeger 'n alcoholist, dat schept bij mij toch ook niet echt vertrouwen. Ach, ja. Sowieso liever een democraat.
Wie is trouwens die republikein die de evolutieleer wil schrappen uit 't leerplan en het scheppingsverhaal terug wil laten onderwijzen?
ja Amerikaanse verkiezingen kosten miljoenen
er zijn ook hele hillary teams en obama
die langs de deuren gaan en een praatje met je maken en call centers etc