d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heeft Iemand Zon Ding Te Koop > 2e Hands
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 01:13pm
Ik vind ze te duur, dus ik zoek er een 2e hands.

http://www.trend4joy.nl/actief-speelcenter-veel-functies-p-78.html
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 14 2008 01:17pm
Hmm jij moet je wel heel erg vervelen.. laugh.gif



This post was edited by CorvX on Feb 14 2008 01:19pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 01:20pm
Quote (CorvX @ Thu, Feb 14 2008, 08:17pm)
Hmm jij moet je wel heel erg vervelen.. laugh.gif

http://www.trend4joy.nl/images/im-toys/22045_4.jpg


Nah, ik wil er echt een maar ze zijn zó duur.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 14 2008 01:21pm
Quote (CorvX @ Thu, 14 Feb 2008, 20:17)
Hmm jij moet je wel heel erg vervelen.. laugh.gif

http://www.trend4joy.nl/images/im-toys/22045_4.jpg


die smiley met dat plaatje erbij XD
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 01:28pm
Laat maar, mijn financiele zorgen zijn voorbij, ik koop dat ding wel gewoon.

http://www.trend4joy.nl/magische-geldprinter-p-1678.html

Dat lost alles op.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 15 2008 02:37am
marktplaats.nl? lol
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 15 2008 05:39am
Quote (Skulvar @ Thu, Feb 14 2008, 08:28pm)
Laat maar, mijn financiele zorgen zijn voorbij, ik koop dat ding wel gewoon.

http://java script: zxwc();olc(

Dat lost alles op.


hahahhaaha
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 15 2008 05:49am
jij mage r nog niet mee spelen
moet 36 maanden+ zijn
en dat ben jij niet ^^

serieus wat moet jij nou met zo'n ding

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 15 2008 10:26am
Quote (stefan_FFH @ Fri, Feb 15 2008, 12:49pm)
jij mage r nog niet mee spelen
moet 36 maanden+ zijn
en dat ben jij niet ^^

serieus wat moet jij nou met zo'n ding


Lees de site dan, staan alle functies uitgelegd.
Als je te lam bent om die link te checken hoef je wat mij betreft hier niet te posten.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 15 2008 11:17am
Quote (Skulvar @ Fri, Feb 15 2008, 04:26pm)
Lees de site dan, staan alle functies uitgelegd.
Als je te lam bent om die link te checken hoef je wat mij betreft hier niet te posten.


doe je iets met kinderen (werk)



Quote
Groot houten activitycenter van I 'm Toy met 7 verschillende uitdagende en leerzame speel activiteiten.

- Alfabet met letters en plaatjes. ( A van aap, B van banaan...)

- Telraam in verschillende kleuren.

- Klok met uur en minuut aanduiding.

- Tweezijdig paneel met Schoolbord en White bord

- Papierrol aan bovenzijde voor artistiek tekenezel om te schilderen of tekenen.

- Geometrisch sorteer Labyrint, Schuif de blokjes en zoek een passend formaat.


vet man al die functies ik heb er gelijk eentje besteld
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll