d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Series > Welke Volgen Jullie
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 13 2008 11:15am
deze thread is verboden voor:
noobs
retards
losers
randoms
wannebees
spammers
mensen die niks te melden hebbe

voor de rest is t gewoon t zelfde omdat de andere spam was en bijna niemand iets normaals heeft gezegt
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 13 2008 11:17am
goede tijden laugh.gif het is te spannend om te stoppen sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 13 2008 11:19am
californication. maar is ff van de buis.. scrubs is gewoon gaaf.. friends is altijd leuk.. third rock from the sun kijk ik wel eens tongue.gif
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Feb 13 2008 11:20am
Quote (Zompy @ Wed, 13 Feb 2008, 19:17)
goede tijden laugh.gif het is te spannend om te stoppen sad.gif


Dit is de laatste serie ik ik heb gevolgd.
Maar had ene tijd niet meer gekeken, en daarna was er te veel veranderd.
Ik vind verder southpark en the family guy leuk =)
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 13 2008 11:23am
Quote (xycho2d @ Wed, 13 Feb 2008, 18:20)
Dit is de laatste serie ik ik heb gevolgd.
Maar had ene tijd niet meer gekeken, en daarna was er te veel veranderd.
Ik vind verder southpark en the family guy leuk =)


simpsons rocks too biggrin.gif maar dat kijk ik soms wink.gif het leuke ervan
is dat je af en toe kan kijken zonder de kluts kwijt te raken
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 13 2008 11:32am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Feb 13 2008, 05:15pm)
deze thread is verboden voor:
noobs
retards
losers
randoms
wannebees
spammers
mensen die niks te melden hebbe

voor de rest is t gewoon t zelfde omdat de andere spam was en bijna niemand iets normaals heeft gezegt


die lijst is zowat 99% van dutch forum biggrin.gif
nuja , ik volg that 70s show , niet echt meteen serie maar wel grappig smile.gif
echte series kijk ik eig niet , dan ben je verplicht er altijd naar te kijken , ook al heb je er geen tijd voor op dat moment
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 11:35am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Feb 13 2008, 05:15pm)
deze thread is verboden voor:
noobs
retards
losers
randoms
wannebees
spammers
mensen die niks te melden hebbe

voor de rest is t gewoon t zelfde omdat de andere spam was en bijna niemand iets normaals heeft gezegt


prison break
25
lost

vind ze allemaal top

smile.gif
vond het al zo jammer dat de laatste treath geclosed werd sad.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 13 2008 11:51am
Quote (cranium-sf @ Wed, 13 Feb 2008, 18:32)
nuja , ik volg  that 70s show  , niet echt meteen serie maar wel grappig smile.gif

Ik ook. Plus de zoveelste heruitzendingen van 'The Fresh Prince Of Bel-Air', 'The Simpsons', 'Southpark' en 'Family Guy'. Af en toe pik ik ook eens een 'Seinfield'-aflevering mee.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 13 2008 11:52am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Feb 13 2008, 07:19pm)
californication. maar is ff van de buis.. scrubs is gewoon gaaf.. friends is altijd leuk.. third rock from the sun kijk ik wel eens tongue.gif


Komt er nog een vervolg dan ? want het leek me een solid end.

Kan zelf niet wachten op seizoen 7 van 24 rolleyes.gif Maar tot die tijd blijf ik maar comedy central kijken..

This post was edited by Shinobi-tlo on Feb 13 2008 11:53am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 13 2008 11:58am


Paar jaar geleden deze serie gekeken.
Vond hem geniaal.
Ik kijk echter nauwelijks tv, laat staan series.
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll