d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Even Voorstellen
123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 03:28am
Hoi ik heb mij vandaag aangemeld hier. Ik dacht laat ik mij even voorstellen smile.gif

Ik speel voornamelijk Diablo 2 maar dat lijkt mij logisch aangezien iedereen dat hier doet tongue.gif

Nouja ik hoor het wel
Banned
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 03:42am
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 09:28am)
Hoi ik heb mij vandaag aangemeld hier. Ik dacht laat ik mij even voorstellen smile.gif

Ik speel voornamelijk Diablo 2 maar dat lijkt mij logisch aangezien iedereen dat hier doet tongue.gif

Nouja ik hoor het wel

bijna niemand speelt hier nog diablo
nou ik speel het nog wel

welkom
als je wat vragen hebt kan je altijd pmen
en een TT=trusted tag die krijg je als je genoeg trade
en goede manieren laat zien
doneren
goede guilds opzoeken helpt daar bij wink.gif

This post was edited by stefan_FFH on Feb 13 2008 03:44am
Banned
Feb 13 2008 03:44am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 13 2008, 09:42am)
bijna niemand speelt hier nog diablo
nou ik speel het nog wel

welkom
als je wat vragen hebt kan je altijd pmen
en een TT=trusted tag
dat krijg je als je genoeg doneert en goed in asslicken bent

Een Trusted Tag is voor respect ofzo? Kan je er ook wat mee?
Banned
Feb 13 2008 03:48am
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 09:44am)

Quote (lil[p)
]Trader Status tag

Q: Ik zie een Trader Status in het profiel van elk member en aan de linkerkant van posts. Wat betekent dat?

A: Het is iets om te vertellen of een bepaald member niet rated is, vertrouwd, of een scammer. Dit geldt voor d2 items traden.

Trusted: De persoon is een trusted trader en een member van onze gemeenschap. Deze mensen zijn trusted bij de traders en trade mods om dingen goed te doen met trades.

Not Rated: dit is 95% van de members, en dit betekent dat je niet goed bekend bent bij anderen, om je trusted tag te krijgen, of je bent niet trusted genoeg.

Scammer: Deze tag is gegeven aan mensen die mensen van hun Forum Gold scammen, of items, of andere dingen. Het is ook gegeven aan mensen die d2jsp files aan andere mensen geven. Met deze mensen moet je erg voorzichtig zijn.

Q: Hoe krijg ik een trusted tag?

A: Blijf gewoon traden en veroorzaak geen problemen. De trade mods zullen dit zien en jou een tag geven. Als je iemand pm'd voor een tag, zullen ze genegeerd worden. Je zult er alleen 1 krijgen als zij denken dat jij het verdiend hebt. Blijf gewoon traden tot het gebeurt. Lees meer hier

Alleen Trade Moderators kunnen beslissen wie er wel / geen tag krijgt, dus als je vragen hebt moet je ze aan hun stellen.

Als je een donor bent, betekent dat niet automatisch dat je een trusted tag krijgt, de tag is gegeven aan mensen die het verdienen, en hij wordt niet gewoon uitgedeeld.

njaguar is de enige die de Trader Status van mensen veranderen, maar stuur hem geen PM om er een te vragen. Hij luistert alleen naar TM's en als je hem pm'd zou hij je misschien de tag niet kunnen geven.

Q: Wat wordt er van een trusted trader verwacht?

A: Geen problemen in trades hebben, en als ze een probleem hebben.. vinden ze een weg uit zonder de hulp van een TM of hoger nodig te hebben. Ze geven een voorbeeld voor de andere traders, en hebben GEEN SPECIALE BEHANDELING!!

Q: Ik ben mijn tag kwijt, of hij is weggenomen, hoe krijg ik hem terug?

A: Dat zou alleen in speciale gevallen gebeuren, en er is geen kort antwoord op deze vraag.

Q: Ik heb een scammer tag gekregen! Hoe krijg ik deze weg?

A: Post in het Why Am I Locked? forum, daar zal een Moderator je helpen je schulden terug te betalen en als je laat zien dat je een goed persoon bent en graag wilt veranderen, hen ervan overtuigt dat je niet meer zal scammen, zal de tag uit eindelijk weggehaald worden.

Q: Ik ben het niet met een mod eens, dus njaguar PMen zal dit verhelpen?

A: Hij zou die mensen geen moderators gemaakt hebben als hij ze niet vertrouwde. Normaal gezien word er eerst overlegd als iets niet zeker is. Ik denk dat alle mods wel toe durven te geven als ze een fout maken. Probeer gewoon met ze te praten als je denkt dat jou onrecht aangedaan is. Als je er toch niet uit kunt komen met die bepaalde mod kun je altijd nog met njaguar praten. Als hij beslist dat de moderator gelijk heeft, tough luck!

lees deze sticky maar is even helemaal wink.gif
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15008545&f=259

This post was edited by stefan_FFH on Feb 13 2008 03:48am
Member
Gold: 774.55
Feb 13 2008 03:51am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 11:44)

Dan kan je makelijker scammen.
Banned
Feb 13 2008 03:56am
En hoe kom je aan zon ster? hoge postcount?
Banned
Feb 13 2008 04:05am
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 09:56am)
En hoe kom je aan zon ster? hoge postcount?

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15008545&f=259
lees deze topic eerst even door

Donor Informatie:

Donor Forum:

- Het Donor Forum is een plek voor de personen die aan njaguar gedoneerd hebben.
In het Donor Forum is een sub forum, waar donors "Real Life" trades kunnen maken voor forum gold.
njaguar doneren betekent niet automatisch dat je toegang krijgt tot het Donor Forum.
De personen die ten minste $25 gedoneerd hebben zullen door njaguar worden gescreened om toegang te krijgen.

- Als je Forum Gold koopt, wordt dat niet gezien als een donatie voor een screening proces om toegang te krijgen. $5 doneren en voor $20 fg kopen, telt niet mee.

- Je mag forum gold aanbieden zodat iemand anders onder jouw naam doneert.
Als je geïnteresseerd bent, is er een topic gepinned in General Help met de titel "Donate For Me Please!".
Lees alsjeblieft de Instructies voordat je post.

- Toegang tot het Donor Forum hoeft niet per se tegelijk met je star upgrade uitgegeven te worden.
njaguar zou iets meer tijd nodig kunnen hebben om je account te screenen, dit is hartstikke normaal.

Stars:

- Confidential? Dit betekent dat het niet toegestaan is om aan iemand te vragen, hoeveel ze betaald hebben, of hoeveel de star kost. PUNT UIT.
- Priceless Stars? Dit zijn stars gegeven aan de hoogste personen op de site. njaguar beslist wie deze krijgen, vraag er niet om.

Bedankt hedonism en Epilol voor de oude guides.

This post was edited by stefan_FFH on Feb 13 2008 04:08am
Banned
Feb 13 2008 04:38am
Wat is de snelste manier om aan 25 Fg te komen? Ik wil zon purple orb happy.gif
Banned
Feb 13 2008 04:40am
Quote (Stofzuiger @ Wed, Feb 13 2008, 10:38am)

hm traden of fg kopen wink.gif
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 06:46am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 11:38)

fg kopen...
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll