d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste Maai Mijn Gras Kankerhoer
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:59pm
Badboydegekste maai mijn gras kankerhoer
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 05:00pm
betaal me dan
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 12 2008 05:10pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:00am)
betaal me dan


Snapt ie niet.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 12 2008 05:21pm
Ik vond het weer is gezelig op deze forum, en dan heb je nu dit weer komop man doe is niet zo kinderachtig.

Kunnen wij het helpen dat je thuis nooit aandacht krijg, en dat je dan hier maar onzin gaat spamen.

Heb melij met je sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll