d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste En Co
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:43pm
Badboydegekste is een hobby-club met als doelstelling het sleutelen aan en repareren van grasmaaiers én het geven van onafhankelijk advies en informatie. Daarnaast doen wij ook onderzoek naar zinloosheid wat betreft postgedrag op internet.

Zoals andere mensen knutselen aan auto’s, tractoren of bromfietsen, zo bestaat Badboydegekste uit een groepje enthousiaste nerds die in hun (beperkte) vrije tijd sleutelen aan grasmaaiers. Sinds het ontstaan van Badboydegekste is een grote expertise opgebouwd. Expertise waar u uw voordeel mee kunt doen!

De grasmaaiers die wij voor u beschikbaar hebben zijn geheel nagekeken en, indien nodig, gedemonteerd, schoongemaakt, gecoated en/of gerestyled, gereviseerd en weer volledig bedrijfsklaar gemaakt. Stuk voor stuk betrouwbare, degelijke grasmaaiers die u weer jarenlang maaiplezier zullen bezorgen!

Als hobby-club streven wij geen commerciële doelen na en opereren wij zonder winstoogmerk. Pas nadat wij geheel tevreden zijn, verkopen wij de grasmaaier tegen een geringe vergoeding.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:44pm
^^^^^^^^^

ik mis je nu al
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 12 2008 04:44pm
Quote (Tsubasa @ Wed, 13 Feb 2008, 00:43)
Badboydegekste is een hobby-club met als doelstelling het sleutelen aan en repareren van grasmaaiers én het geven van onafhankelijk advies en informatie. Daarnaast doen wij ook onderzoek naar zinloosheid wat betreft postgedrag op internet.

Zoals andere mensen knutselen aan auto’s, tractoren of bromfietsen, zo bestaat Badboydegekste uit een groepje enthousiaste nerds die in hun (beperkte) vrije tijd sleutelen aan grasmaaiers. Sinds het ontstaan van Badboydegekste is een grote expertise opgebouwd. Expertise waar u uw voordeel mee kunt doen!

De grasmaaiers die wij voor u beschikbaar hebben zijn geheel nagekeken en, indien nodig, gedemonteerd, schoongemaakt, gecoated en/of gerestyled, gereviseerd en weer volledig bedrijfsklaar gemaakt. Stuk voor stuk betrouwbare, degelijke grasmaaiers die u weer jarenlang maaiplezier zullen bezorgen!

Als hobby-club streven wij geen commerciële doelen na en opereren wij zonder winstoogmerk. Pas nadat wij geheel tevreden zijn, verkopen wij de grasmaaier tegen een geringe vergoeding.


Zegt een havo-student?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:45pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:43)
Badboydegekste is een hobby-club met als doelstelling het sleutelen aan en repareren van grasmaaiers én het geven van onafhankelijk advies en informatie. Daarnaast doen wij ook onderzoek naar zinloosheid wat betreft postgedrag op internet.

Zoals andere mensen knutselen aan auto’s, tractoren of bromfietsen, zo bestaat Badboydegekste uit een groepje enthousiaste nerds die in hun (beperkte) vrije tijd sleutelen aan grasmaaiers. Sinds het ontstaan van Badboydegekste is een grote expertise opgebouwd. Expertise waar u uw voordeel mee kunt doen!

De grasmaaiers die wij voor u beschikbaar hebben zijn geheel nagekeken en, indien nodig, gedemonteerd, schoongemaakt, gecoated en/of gerestyled, gereviseerd en weer volledig bedrijfsklaar gemaakt. Stuk voor stuk betrouwbare, degelijke grasmaaiers die u weer jarenlang maaiplezier zullen bezorgen!

Als hobby-club streven wij geen commerciële doelen na en opereren wij zonder winstoogmerk. Pas nadat wij geheel tevreden zijn, verkopen wij de grasmaaier tegen een geringe vergoeding.


Refereer je gelijk terug naar je eigen post? Wat leuk.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:45pm
Quote (uNoTopia @ Tue, Feb 12 2008, 10:45pm)
Refereer je gelijk terug naar je eigen post? Wat leuk.


Ga slijmen voor TT kthxbai
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:46pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:45)
Ga slijmen voor TT kthxbai


Okee.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:47pm
Quote (uNoTopia @ Tue, 12 Feb 2008, 23:46)
Okee.


uNoTopia

[x] for president!
[ ]must die
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:48pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:47pm)
uNoTopia

[x] for president!
[ ]must die


ga jij je maar inlikken bij de mede jspers.. affectie nodig?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:50pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:48)
ga jij je maar inlikken bij de mede jspers.. affectie nodig?


Jij faalt zo hard, niet te geloven. biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:50pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:48)
ga jij je maar inlikken bij de mede jspers.. affectie nodig?


keep your friends close.
but your enemy's even closer.

ik ben niet aan het inlikken

ik doe normaal
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll