d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Srry Maar Hoe Moet Ik Beginnen Om Iemand Te Hacken > Uitleg Inside
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,606
Joined: Dec 11 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2008 10:39am
jah sorry mensen ma iemand eeft mijn mules gestoelen enkel stuff want alle chars zijn lvl1 ofc nu ik weet wat zen acc is en ik wil hem hacken men stuff terugnemen en het daarbij laten.
want ik ben ni echt iemand die van iemand anders zen stuff ga ligge spele enzo en dan goed lijken

dus pleas help mij geef gwn wa tips
en doe asjeblief ni onnozal want ik kn dutch forum al een beetje:P

allesins al bedankt
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 10:42am
reported for piracy

jij stoute piraat!
Member
Posts: 1,606
Joined: Dec 11 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2008 10:42am
nikske piraat dien andere das ne piraat ik haal gwn terug wa van mij was thats it
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 10:43am
Quote (demeel @ Tue, Feb 12 2008, 04:42pm)
nikske piraat dien andere das ne piraat ik haal gwn terug wa van mij was thats it


kom hier niet met die gare verhalen aanzetten

wat de reden ook is wij helpen je niet

kthxbaireport
Member
Posts: 1,606
Joined: Dec 11 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2008 10:44am
jah gij moet vooral zwijge kijk mss eerst is naar je warn as die vermindert is kom dan terug
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 10:46am
Quote (demeel @ Tue, 12 Feb 2008, 17:44)
jah gij moet vooral zwijge kijk mss eerst is naar je warn as die vermindert is kom dan terug


Whaha, Tsubasa hard op z'n plaats gezet.

Maar je kan iemand niet zomaar 'hacken'...
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 10:46am
Quote (uNoTopia @ Tue, Feb 12 2008, 04:46pm)
Whaha, Tsubasa hard op z'n plaats gezet.


nounou

sleep.gif
Member
Posts: 1,606
Joined: Dec 11 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2008 10:47am
jah wete ik kan da gerust begrijpe da je m ni geloofd ik zou et mss ik ook ni direct geloven ma ik eb al duizend keer gevraagd om alles terug te geven maja hij wil ni
kweet hij woont in oostende en acc is xchranz ben ik wss niks mee:P
Member
Posts: 1,606
Joined: Dec 11 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2008 10:48am
en tis ook ni dak et mij kan permitteren omdak genoeg fg eb niet dus:P
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 10:48am
2 opties

- Keylogger
- Bruteforce

Ik zou voor keylogger gaan, maar betwijfel of jij er aan eentje kan komen zonder dat je eigen info wordt gestolen ^^
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll