d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Triple_han > Yo
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 12 2008 01:57am
heb jij mario al gevonden?
http://www.freegamez.be/spellen/Mario-is-Missing.html




This post was edited by stefan_FFH on Feb 12 2008 01:57am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 12 2008 02:30am
Ja, allang. Check mn profile!
Het spel is een stuk minder leuk als je Engels kan, in tegenstelling tot hoe leuk het was in groep 7.

This post was edited by triple_han on Feb 12 2008 02:30am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 12 2008 04:26am
dit kon ook via een PM ...

Reported
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll