d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Paypal Vraagje
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 11 2008 12:41pm
Vroeger had je voor paypal een creditcard nodig.. jaartje terug ofzo hoorde ik van niet.. maar toen ik van mijn postbank geld op mijn nieuwe paypal had gestort had ik wel een creditcard nodig om betalingen te doen.

Is dit nog steeds zo?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 11 2008 12:50pm
Vanuit België is het onmogelijk om vanuit je bankrekening geld te storten op je paypal-account. Vanuit Nederland kan dit wel. Voor zover ik weet.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 11 2008 12:51pm
Quote (�?NNI @ Mon, Feb 11 2008, 06:50pm)
Vanuit België is het onmogelijk om vanuit je bankrekening geld te storten op je paypal-account. Vanuit Nederland kan dit wel. Voor zover ik weet.


klopt.. maar ik wil weten of ik ergens toch stiekem een creditcard voor nodig heb..

als dat zo is gaat heel het paypal feestje niet door
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 11 2008 12:55pm
als je in belgie woont is er maar 1 mogelijkheid = wester union
de meeste postkantoren kunnen je erbij helpen

This post was edited by cranium-sf on Feb 11 2008 12:55pm
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 11 2008 12:56pm
Je hebt geen creditcard nodig om betalingen te doen via Paypal, pas na een betaald bedrag aan betalingen/ontvangsten moet je een geverifieerde gebruiker worden, hier is wel een creditcard voor nodig.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 11 2008 01:06pm
Ah ik moet mijn account gecontroleerd hebben:

Status: Nederlands - Niet-gecontroleerd

Ik heb een screenshot gemaakt

[img]http://img217.imageshack.us/img217/9034/paypalae1.jpg[/img]

dit betekent dat ik geen creditcard nodig? (ik hoop het)
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 11 2008 01:09pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 11 Feb 2008, 20:06)
Ah ik moet mijn account gecontroleerd hebben:

Status: Nederlands - Niet-gecontroleerd

Ik heb een screenshot gemaakt



dit betekent dat ik geen creditcard nodig? (ik hoop het)


This post was edited by uNoTopia on Feb 11 2008 01:09pm
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 11 2008 01:11pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 11 Feb 2008, 21:06)
Ah ik moet mijn account gecontroleerd hebben:

Status: Nederlands - Niet-gecontroleerd

Ik heb een screenshot gemaakt

http://img217.imageshack.us/img217/9034/paypalae1.jpg

dit betekent dat ik geen creditcard nodig? (ik hoop het)


Klopt, een gecontroleerd lid heeft alleen wat meer mogelijkheden, maar je kan wel gewoon betalingen versturen zonder gecontroleerd te zijn.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 12 2008 10:10am
Quote (triple_han @ Mon, Feb 11 2008, 07:11pm)
Klopt, een gecontroleerd lid heeft alleen wat meer mogelijkheden, maar je kan wel gewoon betalingen versturen zonder gecontroleerd te zijn.


ja je kan best geld versturen , maar het probleem in belgie is dat je er geen geld opkrijgt op je paypal acc om te versturen
heb er lang achter gezocht tot ik gwn tot de conclusie kwam dat het niet ging , ben ik maar naar western union gegaan
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 12 2008 10:15am
Quote (triple_han @ Mon, Feb 11 2008, 07:56pm)
Je hebt geen creditcard nodig om betalingen te doen via Paypal, pas na een betaald bedrag aan betalingen/ontvangsten moet je een geverifieerde gebruiker worden, hier is wel een creditcard voor nodig.


Serieus? Ik hoop dan toch dat dat wel een flink bedrag is, of kan je ook weer gewoon een nieuwe non geverifieerde account maken?
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll