de reden is te weinig geld krijgen van de producers, die massale winsten opstrijken

maareh ik kijk atm ook nog Heroes (seizoen 2, k weet 't, 'k ben traag

)
kheb nog een paar andere staan ook ..
heb ff Rescue Me uitgeprobeerd, maar das een veel te rare serie om te kijke (is met Denis Leary)
voor de rest ... nie echt

zelfs prison break volg ik niet