d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tv Series > Dizzle
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 11 2008 11:42am
zijn en nog mensen die ooit tv kijke of shit via internet volgen?
dan bedoel ik natuurlijk series he.
ik heb prison break gevolgd, heb ze allemaal gezien, maar sinds die staking van de schrijvers komen er allang geen nieuwe afleveringen meer, ook is het na seizoen 1 een beetje ingezakt imo.
verder heb ik heel stargate sg-1 op mn pc staan en alle tot nu toe in amerika uit gekomen aflevering van stargate atlantis, seizone aflevering 16.
en jullie?
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold: 16.00
Feb 11 2008 11:43am
alleen prison break smile.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 11 2008 11:50am
prison break hierzo
en ook 24


ja maar die schrijvers hebben wel gelijk dat ze staken he smile.gif

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 11 2008 11:55am
ik volgde alleen californication egt.. dat was vorige week de laatste aflevering.. scrubs heb ik een tijdje gevolgt.. verder nog wel wat dingetjes maja ... niet zoveel vette series atm
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 11 2008 11:59am
heb tijdje hero's gekeken
best wel goede serie
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 11 2008 12:03pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 11 Feb 2008, 18:50)
prison break hierzo
en ook 24


ja maar die schrijvers hebben wel gelijk dat ze staken he smile.gif


wast is de reden dan?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 11 2008 12:09pm
Quote (Zompy @ Mon, Feb 11 2008, 06:03pm)
wast is de reden dan?


nou.......
van elke serie en film komen altijd dvd's uit daar krijgen de script schrijvers niets voor en
dat is blijkbaar het probleem zij willen daar ook geld aan verdienen
dacht dat het zo iets was


Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 12:14pm
de reden is te weinig geld krijgen van de producers, die massale winsten opstrijken smile.gif

maareh ik kijk atm ook nog Heroes (seizoen 2, k weet 't, 'k ben traag biggrin.gif)
kheb nog een paar andere staan ook ..
heb ff Rescue Me uitgeprobeerd, maar das een veel te rare serie om te kijke (is met Denis Leary)
voor de rest ... nie echt smile.gif

zelfs prison break volg ik niet biggrin.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 11 2008 12:16pm
Prison Break ,also . Maar dan volg ik het meer via De DVD box

De Gouden Kooi ,kijk ik altijd als aan het eten ben
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 11 2008 12:22pm
Nu begin ik weer DBZ te missen sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll