ik heb nu egt een toffe plaats op de 2e lijn helpdesk van philips..
alles is beter dan de vorige keer, ik heb nu een "eigen" pc mensen om me heen die me wat kunnen leren, er gebeuren hier ook dingen .. ik kan met van alles en nogwat meekijken
nieuwe periode, dus ik neem aan dat andere ookweer nieuwe plaatsen hebben, vertel me jullie nieuwe ervaringen