d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kings Of Chaos Fans?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 10 2008 02:38pm
Zijn ze hier?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 10 2008 02:41pm
Quote (Malakas @ Sun, 10 Feb 2008, 22:38)
Zijn ze hier?


Wat is dat ? biggrin.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 10 2008 02:44pm
Ja.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 10 2008 02:45pm
zeker ik kijk het elke ochtend en elke avond, ik heb nog geen aflevering gemisd
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 10 2008 02:48pm
ik heb het gespeeld in een ver verleden ladder 3 hoever zijn ze ondertusse?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 10 2008 03:09pm
Maar wat is het dan ? ben wel benieuwd
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 10 2008 03:10pm
Quote (tenshinhan @ Sun, Feb 10 2008, 09:09pm)
Maar wat is het dan ? ben wel benieuwd


wil ik best ook wel weten ..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 10 2008 03:10pm
Quote (tenshinhan @ Sun, 10 Feb 2008, 22:09)
Maar wat is het dan ? ben wel benieuwd


http://www.kingsofchaos.com

eej tof.. age 9 en een nieuw ras : undead

This post was edited by CpTJenJen on Feb 10 2008 03:11pm
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 10 2008 03:20pm
Ja nieuw ras, maar het spel gaat echt achteruit denk dat ik ga stoppen ermee. alleen maar noobs die denken dat ze alles zijn ~~
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 10 2008 03:29pm
Quote (Malakas @ Sun, 10 Feb 2008, 22:20)
Ja nieuw ras, maar het spel gaat echt achteruit denk dat ik ga stoppen ermee. alleen maar noobs die denken dat ze alles zijn ~~


klinkt als diablo en dat speel ik ook alweer 3 jaar..
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll