d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lil[p]nis
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:20am
Tering zeg, voel jij jezelf niet kanker triest. Een beetje het slaafje van de mods uithangen.
Je zou ze nog wel pijpen voor je TT, is 't niet?

Fucking e-prostitutie dit man.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 06:25am
Quote (Skulvar @ Sun, Feb 10 2008, 12:20pm)
Tering zeg, voel jij jezelf niet kanker triest. Een beetje het slaafje van de mods uithangen.
Je zou ze nog wel pijpen voor je TT, is 't niet?

Fucking e-prostitutie dit man.


stuur deze topic even naar hem op^^

This post was edited by stefan_FFH on Feb 10 2008 06:32am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:27am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 10 2008, 01:25pm)
stuur deze topic even naa rhem op^^


Is goed.
Edit; Done.

This post was edited by Skulvar on Feb 10 2008 06:28am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 06:32am
Quote (Skulvar @ Sun, Feb 10 2008, 12:27pm)
Is goed.
Edit; Done.


ben benieuwd ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll