Quote (Skulvar @ Sun, Feb 10 2008, 12:20pm)
Tering zeg, voel jij jezelf niet kanker triest. Een beetje het slaafje van de mods uithangen.
Je zou ze nog wel pijpen voor je TT, is 't niet?
Fucking e-prostitutie dit man.
stuur deze topic even naar hem op^^
This post was edited by stefan_FFH on Feb 10 2008 06:32am