d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarom Is Akiraprise Banned? > De Reden?
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 02:44am
Zover ik weet gedraagde die zich.. rare mods hier hoor
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 10 2008 02:59am
Quote (Tsubasa @ Sun, 10 Feb 2008, 09:44)
Zover ik weet gedraagde die zich.. rare mods hier hoor


hij heeft 3 andere acc's
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 03:00am
Quote (Tsubasa @ Sun, Feb 10 2008, 08:44am)
Zover ik weet gedraagde die zich.. rare mods hier hoor


hij heeft 5 andere acc's
onder andere deze
mods zijn alleen te lui om al je acc's te bannen of je ip ban opleggen
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Feb 10 2008 03:07am
Gedraagde zich?

http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=259

This post was edited by sK_Kabouter on Feb 10 2008 03:07am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 03:09am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Feb 10 2008, 09:07am)


dat is een multie van hem Zzz
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 03:09am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Feb 10 2008, 09:07am)


Wat bedoel je met die link?

De topics die hij heeft gemaakt zijn normale topics

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15038083&f=259
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 10 2008 03:17am
Wat maakt het uit? Ik ben hem liever kwijt dan rijk biggrin.gif.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Feb 10 2008 03:22am
<DIV class=quote1>Quote (Tsubasa @ Sun, 10 Feb 2008, 11:09)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->Wat bedoel je met die link?

De topics die hij heeft gemaakt zijn normale topics

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15038083&f=259[/QUOTE]

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14948762&f=259

rot toch op.

Quote (Tsubasa @ Sun, 10 Feb 2008, 11:26)
daarvoor had hij al een warning gekregen..


Ik post dan ook niet regelmatig topictitles met "kanker" erin.

This post was edited by sK_Kabouter on Feb 10 2008 03:37am
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 03:26am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Feb 10 2008, 09:22am)


daarvoor had hij al een warning gekregen..

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 10 2008 03:29am
jij was yoghurt!
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll