d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Speelt Hier Travian?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 05:13pm
Ik heb nu een bot en die is nu ingesteld dat ik 2 personen 24/7 farm tongue.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 05:16pm
Wat een ongelovelijke nerd ben jij sleep.gif.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 05:18pm
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 11:16pm)
Wat een ongelovelijke nerd ben jij sleep.gif.


Je boft dat ik geen posts meer kan reporten.. someone report dit als belediging kthxbai
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 05:21pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Feb 9 2008, 11:18pm)
Je boft dat ik geen posts meer kan reporten.. someone report dit als belediging kthxbai


Ik bof zeker, want ik wil natuurlijk geen pm krijgen dat ik mijn excuses aan moet bieden omdat ik iemand een nerd noem.
Beter post je ditsoort oninteressante dingen in de Other Game forums.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 9 2008 05:40pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Feb 9 2008, 11:18pm)
Je boft dat ik geen posts meer kan reporten.. someone report dit als belediging kthxbai


het praten over bots is een zwaardere violation van de forumrules dan die socalled belediging.


edit: do you like yogurt?

This post was edited by Hellskin on Feb 9 2008 05:41pm
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll