d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Is Hier Godverdommme Dood. > Zijn Tom En Twan Ook Al Weg?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 02:56pm
teringzooi. geen fuck meer aan nu met alleen maar spammers en badboydegakste en de NM broertjes.
ben er fucking chaggerijnig van geworden.
--gaat weer proberen ook te stoppen....
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 9 2008 03:09pm
proberen stoppen?
is het zo hard een forum te stoppen als je het zelf wilt?

enja , dan moet je maar wat posten om het niet doods te maken
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll