d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulde Aan Deze Nieuwkomer
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 12:03pm
Quote (Wasbeertje @ Sat, Feb 9 2008, 04:12pm)
hey, ik kreeg vanochtend een nieuwe hamster.
werd er zo emotioneel van dat ik besloten heb een grote tatoo van zijn hoofdje op me rug te zetten.


LOL
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 9 2008 12:05pm
Quote (Akiraprise @ Sat, 9 Feb 2008, 19:03)
LOL


laat hem, hij moet nog geboren worden
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 12:08pm
Quote (mod-termi @ Sat, Feb 9 2008, 06:05pm)
laat hem, hij moet nog geboren worden


Dat was toch edu?

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14948924&st=0
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 9 2008 12:11pm
Quote (Akiraprise @ Sat, 9 Feb 2008, 19:08)


hij was uitgevonden.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 12:42pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Feb 9 2008, 06:08pm)


No way.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll