d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tattoo's
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 09:02am
yow

zijn hier mensen met tattoo's of tattoo wensen?
zoja wat voor iets en waarom ^

ik ben vandaag bij de tattoo shop geweest en heb een schets laten maken en 8 maart word ie voor een deel gezet
plaatjes wilk ik best posten als iemand geintereseerd is

de reden dat ik em laat zetten is voor mijn famillie vrienden mijn overleden zus en mijn pasgeboren neefje


wink.gif
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 09:03am
Omfg, gieb pix!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 09:32am
ik wil geen dood vogeltje op mn borst, zoals mn vader heeft.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 09:35am
-.-.-.-
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 9 2008 09:38am
ik heb mn pincode op mn linker bil
en een tattoo van een piercing op mn tepel
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 10:03am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 03:02pm)

de reden dat ik em laat zetten is voor mijn famillie vrienden mijn overleden zus en mijn pasgeboren neefje


LOL

waren dat die redenen van het pvp forum? XDXD hoe oud was ze en hoe is het gebeurd? XD drugs overdosis ofzo? alcohol vergiftiging? biggrin.gif:D

This post was edited by Wasbeertje on Feb 9 2008 10:04am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 10:04am
ik mis ghet grappige gedeelte daarvan eduardus.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 10:05am
hmmm....... is je zus doodgegaan tijdens de geboorte van je neefje? tongue.gif

This post was edited by Wasbeertje on Feb 9 2008 10:05am
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 9 2008 10:07am
Ik hoef geen tekeningen op men lichaam.

En jouw reden om die tattoo's te zetten is, om het cru te zeggen, achterlijk.

Oja, ik vind het ook nog geldverspilling, die dingen zijn duur.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 10:08am
Quote (Wasbeertje @ Sat, 9 Feb 2008, 17:05)
hmmm....... is je zus doodgegaan tijdens de geboorte van je neefje? tongue.gif


jij bent echt grappppig

Quote (mrs.piggy @ Sat, 9 Feb 2008, 17:07)
Ik hoef geen tekeningen op men lichaam.

En jouw reden om die tattoo's te zetten is, om het cru te zeggen, achterlijk.

Oja, ik vind het ook nog geldverspilling, die dingen zijn duur.


wtf is dan een goeie reden? als de dood van je zus niet genoeg is. of de geboorte van je petekind.?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 9 2008 10:08am
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll