Quote (Wasbeertje @ Sat, 9 Feb 2008, 17:05)
hmmm....... is je zus doodgegaan tijdens de geboorte van je neefje?

jij bent echt grappppig
Quote (mrs.piggy @ Sat, 9 Feb 2008, 17:07)
Ik hoef geen tekeningen op men lichaam.
En jouw reden om die tattoo's te zetten is, om het cru te zeggen, achterlijk.
Oja, ik vind het ook nog geldverspilling, die dingen zijn duur.
wtf is dan een goeie reden? als de dood van je zus niet genoeg is. of de geboorte van je petekind.?
This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 9 2008 10:08am