d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Een Gratis Guild
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:22am
Ik zoek een gratis guild, weet iemand er 1?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 9 2008 07:23am
er zijn er zo veel gratis..
maar er zijn er maar weinig die een nieuw iemand met 20 posts in zen guild neemt..
je zou eerst even wat posts moeten krijgen door te traden ( dus geen spam of onzin in nederlands topic tongue.gif )
en ff zorgen dat je als vertrouwbare trader bekent komt te staan ^^
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:26am
Quote (Apachai @ Sat, Feb 9 2008, 01:23pm)
er zijn er zo veel gratis..
maar er zijn er maar weinig die een nieuw iemand met 20 posts in zen guild neemt..
je zou eerst even wat posts moeten krijgen door te traden ( dus geen spam of onzin in nederlands topic tongue.gif )
en ff zorgen dat je als vertrouwbare trader bekent komt te staan ^^


Hmm thanks, ik zal wel proberen om als een betrouwbare trader bekend te staan wink.gif
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:28am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 01:26pm)
Hmm thanks, ik zal wel proberen om als een betrouwbare trader bekend te staan wink.gif


De b staat voor banaan, maar de d snap ik niet.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:28am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sat, Feb 9 2008, 01:28pm)
De b staat voor banaan, maar de d snap ik niet.


NAIS
EDIT:
EERSTE LETTER IS B
LAATSTE LETTER IS D
BD =BanaanmetbolhoeD

This post was edited by Sjaakje007 on Feb 9 2008 07:30am
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:30am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 01:28pm)
NAIS


De d staat voor Nais?

Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 01:28pm)
NAIS
EDIT:
EERSTE LETTER IS B
LAATSTE LETTER IS D
BD =BanaanmetbolhoeD


Oh, kanker stoer biggrin.gif

This post was edited by BanaanMetBolhoed on Feb 9 2008 07:30am
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 9 2008 07:36am
Quote (Apachai @ Sat, Feb 9 2008, 02:23pm)
er zijn er zo veel gratis..
maar er zijn er maar weinig die een nieuw iemand met 20 posts in zen guild neemt..
je zou eerst even wat posts moeten krijgen door te traden ( dus geen spam of onzin in nederlands topic tongue.gif )
en ff zorgen dat je als vertrouwbare trader bekent komt te staan ^^


en dus geen onzin posts.
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:48am
Quote (Malakas @ Sat, Feb 9 2008, 01:36pm)
en dus geen onzin posts.


DAT ZEGT ZE TOCH!?
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Feb 9 2008 07:55am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sat, 9 Feb 2008, 15:48)
DAT ZEGT ZE TOCH!?


Maar begrijpt hij het ook?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 9 2008 08:08am
Zal wel weer multi's zijn Banaan en sjaakie
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll