Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 02:40am)
niet zo saai?
kom op, wat interesseert jou het nou, dat feargod zijn signature niet meer klopt, en dat je in de lage landen woont, heb niks te maken met je lage niveau op dit forum.
http://www.artofjenni.com/fx/fear33.jpgGroup: Retired Moderator
Wat er onder z'n naam staat, daar gaat 't om, he.
Dat zijn sig niet klopt boeit me weinig, maar waarom die niet meer klopt, dat is gewoon prachtig!