Quote (stefan_FFH @ Sat, 9 Feb 2008, 11:31)
ok
waarom doet lil[p] dit
hij komt hier zelfs nooit^^
zoveel werk en iedereen kan toch Engels xD
Ik kom hier vaker dan je denkt, alleen post ik hier nooit, niet echt nodig in alle spam topics.
Er zullen vast nederlanders zijn die geen engels kunnen, en er zullen er ook vast steeds meer bij komen.
Deze stickies komen ook gelinked in de General Help Unified sticky, dus zullen die nieuwe mensen het ook kunnen vinden.
En ehm... zoveel werk was het niet