d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarom?
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Feb 8 2008 06:57pm
Één verzameltopic met regels en guides, er wordt nog meer toegevoegd.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 06:58pm
Quote (RestrainedLove @ Sat, Feb 9 2008, 01:57am)
Één verzameltopic met regels en guides, er wordt nog meer toegevoegd.


Oh, okay.
Was wel vlug. tongue.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 8 2008 07:04pm
als ie tijd en zin teveel heeft , zou ik zeggen laat hem zen gang gaan smile.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 03:17am
zijn de bananen krom
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 9 2008 04:31am
ok
waarom doet lil[p] dit
hij komt hier zelfs nooit^^

zoveel werk en iedereen kan toch Engels xD

This post was edited by stefan_FFH on Feb 9 2008 04:32am
Member
Posts: 17,939
Joined: Sep 18 2005
Gold: 17,581.90
Feb 9 2008 04:46am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 9 Feb 2008, 11:31)
ok
waarom doet lil[p] dit
hij komt hier zelfs nooit^^

zoveel werk en iedereen kan toch Engels xD


Ik kom hier vaker dan je denkt, alleen post ik hier nooit, niet echt nodig in alle spam topics.
Er zullen vast nederlanders zijn die geen engels kunnen, en er zullen er ook vast steeds meer bij komen.
Deze stickies komen ook gelinked in de General Help Unified sticky, dus zullen die nieuwe mensen het ook kunnen vinden.
En ehm... zoveel werk was het niet happy.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 9 2008 05:15am
Quote (LiL[P] @ Sat, Feb 9 2008, 11:46am)
Ik kom hier vaker dan je denkt, alleen post ik hier nooit, niet echt nodig in alle spam topics.
Er zullen vast nederlanders zijn die geen engels kunnen, en er zullen er ook vast steeds meer bij komen.
Deze stickies komen ook gelinked in de General Help Unified sticky, dus zullen die nieuwe mensen het ook kunnen vinden.
En ehm... zoveel werk was het niet happy.gif


Je post nu toch in een spamtopic? Kutnerd.
Flikker toch een eind op en ga maar weer lekker modkonten likken ofzo.
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 9 2008 05:26am
ziet er goed uit nu maar hopen dat de meeste hollanders kunnen lezen wink.gif als ik de post hierboven ziet denk ik dat nog niet iedereen snapt waarom er rulez zijn smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 9 2008 05:29am
Quote (xxrey-apoxx @ Sat, Feb 9 2008, 12:26pm)
ziet er goed uit nu maar hopen dat de meeste hollanders kunnen lezen wink.gif als ik de post hierboven ziet denk ik dat nog niet iedereen snapt waarom er rulez zijn smile.gif


Omdat anders heel jsp net zon puinhoop is als het dutchforum, natuurlijk!
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll