d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Msn Hulp > Crash
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Feb 8 2008 04:18am
Al sinds gisterenavond crasht mijn windows live messenger telkens als ik probeer te verbinden.



Deze error komt er telkens enkele seconden na het inloggen op.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Toen ik de error eerst had was het nog messenger 7.5, ik heb nu geupdate naar 8.1 maar de error is er nog steeds.
(Ik heb ook al met een ander e-mail adres proberen in te loggen maar dit werkt ook niet.)

This post was edited by Toasts on Feb 8 2008 04:24am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 8 2008 04:50am
uninstall en install again en probeer msn plus te krijgen is n1
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Feb 8 2008 10:49am
Heb ik al gedaan.. Haalde niets uit.
Atm gebruik ik gewoon windows messenger..
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 8 2008 10:53am
c
documents and settings
msn
en verwijder de map contacts.. zoiets was het ..
google anders op ''verwijder de map contacts''
of msn crashed.
of raport verzenden wil ook nog weleens helpen. af en toe krijg je dan een link te zien met een bepaalde updat die het probleem fixt.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Feb 8 2008 11:09am
Net geprobeerd, nog steeds dezelfde error.. :/

C:\Documents and Settings\<naam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
C:\Documents and Settings\<naam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger

Allebei leeggemaakt.

This post was edited by Toasts on Feb 8 2008 11:10am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 8 2008 11:13am
Je sociale leven verstoord?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Feb 8 2008 11:14am
Quote (WemyNM @ Fri, 8 Feb 2008, 19:13)
Je sociale leven verstoord?


Enorm.
Gelieve enkel te posten als je hier mee kan/wil helpen.

This post was edited by Toasts on Feb 8 2008 11:14am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 8 2008 11:18am
Alles op je pc faalt biggrin.gif hahaha
btw heb je al een uur zodat ik die cd kan afdroppen?

This post was edited by Demonsangel on Feb 8 2008 11:21am
Member
Posts: 835
Joined: Jan 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 9 2008 01:08pm
Koop Goede Pc smile.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 01:39pm
Haal BBDG uit je contactlijst dan zou die het moeten doen
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll