☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > De Vraag Die Alle Andere Vragen Overbodig Maakt... > Wat Is Er Erger?
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 643
Replies: 30
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#1
Feb 7 2008 05:37pm
Ik kan nooit kiezen, als het ene er is, velrang ik naar t ander.
kom niet aan met, tegen kou kun je je aankleden en tegen hitte kun je uitkleden of zwemmen.
Maar bij hitte gaat alles plakke en dat soort dingen
maar bij kou krijg je gewoon pijn in je vingers zodat je ze niet meer kunt gebruiken.
dus wat vinden jullie erger, ik kan niet kiezen
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#2
Feb 7 2008 05:44pm
Allebei wel zijn voordelen
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#3
Feb 7 2008 06:52pm
er besaat zoiets als een bouwvak maar der is geen winterstop dus -.-
als het buiten 40 graden is dan kun je der niets aan doen
maar als het -5 is dan kun je een exrta trui aandoen ^^
daarom vind ik hitte erger
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#4
Feb 7 2008 07:02pm
ik vind hitte erger.. ik heb het niet zo snel koud.. en daar kan je je makkelijker tegen "beschermen" aankleden.. termostaat paar graden op..
maar hitte is toch vervelender, airco voor in auto en huis... maar als je buiten bent is het al snel benauwd en daar kan ik niet zo goed tegen..
Wasbeertje
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold
:
6.00
Warn: 40%
#5
Feb 7 2008 07:23pm
ik heb precies hetzelfde, in de winter heb je liever de warme zon in de zomer heb je liever het gezellig binnen met sneeuw etc.
je gaat iets pas missen als je beseft dat je het kwijt bent. en dat hebben wij elk jaar.. of niet? ^^ zou er leven op aarde zijn onstaan als we geen winter en zomer hadden?.. appart idee..
naja heb kou gestemd omdat ik het zo vreselijk haat om in snijdende koude wind tegen naar mijn bushalte te fietsen... vreselijk.. en dan zit je met je witte verschroeide gevoeloze vingers je fiets slot dicht proberen te maken.. dan fiets ik tog liever in de warmte... zomers lekker tot savonds laat buiten kunnen zitten vind ik ook veel chiller.. +natuurlijk veel zwemmen.
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#6
Feb 7 2008 07:44pm
Ik vind de hitte erger, omdat ik zelf beter tegen de kou kan.
zero_cool89
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold
:
6,237.00
#7
Feb 8 2008 03:20am
als t te koud is trek je maar een extra jas aan..
je kan geen airco naar t strand meenemen..
KniIixxX
Member
Posts: 17,520
Joined: Jul 19 2005
Gold
:
132.00
#8
Feb 8 2008 04:46am
kou vin ik vervelender,
hitte is gewoon niet zo erg ( spring in een zwembad en je merkt er niets meer van)
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#9
Feb 8 2008 05:10am
Quote (KniIixxX @ Fri, Feb 8 2008, 11:46am)
kou vin ik vervelender,
hitte is gewoon niet zo erg ( spring in een zwembad en je merkt er niets meer van)
Ik heb geen zwembad.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#10
Feb 8 2008 05:14am
Quote (Skulvar @ Fri, 8 Feb 2008, 12:10)
Ik heb geen zwembad.
ik denk dat het hier om idiote hitte gaat..
en niet het verschil tussen winter en zomer?
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact