d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Een Liedje #2 > Omdat Een Niet Nederlandse Mod Ff Closet
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 12:08pm
tja als het geclosed kan dan MOET dat natuurlijk ook gebeuren he!

Quote (mUMmY- @ Wed, Feb 6 2008, 05:28pm)
"DJ de kleuterneuquert. 2e track is een rmix van johan gielen.

Prins Analia 06-02-08 @ 00:13"

Probeer dat eens I guess. Anders weet ik het ook niet T_T.


ik kijk nu al de youtube filmpjes van die gast.
hier is originele topic.
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14937415&f=259
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 12:18pm
niemand weet hem??
15 posts en geen sig!!

This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 12:19pm
Member
Posts: 8,296
Joined: Sep 28 2005
Gold: 58.50
Feb 6 2008 12:59pm
because of the link maybe!
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll