d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Een Liedje. > Help Mij Pl0x.
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 11:05am
http://www.dumpert.nl/mediabase/41002/15a64519/meer_nette_meisjes.html
het begint @ 1:00, andere liedje is van tiesto ja.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 11:19am
schiet op negers.

ik heb het btw allemaal zelf gefilmd toen in breda gistere avond.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 11:20am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 11:21am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Feb 6 2008, 06:19pm)
schiet op negers.

ik heb het btw allemaal zelf gefilmd toen in breda gistere avond.


Nog 5 posts en dan werkt je sig weer.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 6 2008 11:28am
"DJ de kleuterneuquert. 2e track is een rmix van johan gielen.

Prins Analia 06-02-08 @ 00:13"

Probeer dat eens I guess. Anders weet ik het ook niet T_T.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll